Kennen jullie www.paardenfokken.nl al??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 16:17

rrrrrrrrrrr ik ben pist op deze site Boos! Boos! .ben ik gisteravond meer dan uur bezig geweest krijg ik vandaag een mailtje dat 1 van de door mij ingevoerde paarden weg is gehaald.omdat er ponys in zijn afstamming voorkomen. en ponys zijn niet toegangkeliijk op paardenfokken.nl . Boos! wist ik niet dus ik baalde best wel. Huilen heb ik alle tijd voor niks zitten zoeken typen enz. Huilen
Verder wel een leuke site hoor.ik vond het juist z'n leuk idee dat je je eigen paard erop kan zetten.nou niet dus als er ponys in zijn lijn zitten. Verdrietig

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 16:28

Hmmz minder....

paardefokker

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 19:48

Hoi Jimmy,

Het spijt ons heel erg, maar tijdens de aanmeldingsprocedure hebben we een heel duidelijke (dachten we) waarschuwing geplaatst dat de site echt alleen voor paarden bedoeld is:

De PaardenFokken-database is alleen opgezet voor KWPN en aanverwante stamboeken en bedoeld om inzicht te verschaffen in merrielijnen en afstammelingen. Paarden die niet passen in het beschreven profiel zullen worden verwijderd. Paarden die ingevoerd worden zonder verdere informatie (dus zonder nakomelingen en zonder ouders) zullen ook worden verwijderd.

We zullen de melding nog wat groter in beeld gaan zetten, zodat niemand meer voor zo'n vervelende verrassing komt te staan.

We hebben gekozen voor alleen paarden, omdat we alleen op die manier kunnen zorgen voor een goede, controleerbare database.

jimmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-04 21:34

het geeft niet ik heb het niet gelezen.maar ik vond het gewoon jammer.
verder een goede site hoor ik heb er ook nog dingen van mijn andere paard gevonden en daar was ik erg blij mee.succes ermee .en ik dnek dat het inderdaad makkelijk is om het ef wat groter neer te zetten.
succes verder.