Rhea schreef:Volgens mij heb je al lang je keus gemaakt en ben je gewoon aan het wachten tot iemand je concreet aangeeft dat je het niet moet doen of dat je iedereen ervan overtuigd hebt dat dit het juist veulen is. En dat jij zo slim bent dat gezien te hebben.![]()
Advies vragen is ok, maar alle minpunten die aangegeven worden veeg je zo van de tafel!! Ik vind je wat dat betreft erg arrogant overkomen. Alsof je het allemaal al weet....dan moet je ook geen advies vragen.
Mensen die je hier proberen te adviseren hebben vaak al jarenlang ervaring hiermee in tegenstelling tot jezelf..........
Ik wil best adviezen aannemen, maar men oordeeld wel erg concreet over een paar onduidelijke foto's. Ook heb ik al aangegeven dat ik zelf al ben wezen kijken en volgende keer mijn instructrice meegaat om alles eens beter te bekijken. Ik doe niet alsof ik het "allemaal al weet" maar ik ben daar geweest en heb het diertje van dichtbij gezien(er was niks mis met de hoek/stnd van zijn voeten), en mensen die over zijn voorvoetjes iets zeggen zijn misleid door de slechte kwaliteit van de foto's. De nek is iets te kort, oke, maar elk veulen heeft toch wel wat?
Ik heb me zeker nog niet vastgehapt en ben nog steeds op zoek naar andere veulens om te bezichtigen , maar tot nu toe heeft geen enkel dier me zo erg aangesproken als deze.
... maar 1.71 is toch best een mooie hoogte?? Of niet dan.. ben jij soms heel klein