CGJ12 schreef:....
Zal het hier verder wel weer een SAAIE boel worden.
Maar Bart is de baas!
Met jou in de buurt? Welnee!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ceasario schreef:Respect is iets in mijn opine dat de andere partij kenbaar wordt gemaakt waar die staat.
Maar bij de oude en ook bij de nieuwe stempel zijn het vaak loze woorden.
van vlees nog vis,van roddel en achterklap en wanneer men geconfronteerd wordt in aanzien des persoon dan is men "beleefd"
_Piet"]
Dingen die bij mij boven kwamen bij het lezen van deze ban:
* vrijheid van meningsuiting?
* van een mug een olifant maken
* zaken met een korreltje zout nemen
* hoe zo, democratisch forum?
[/quote]
Hier kan ik me heel erg in vinden...
[quote="Excuseme schreef:In hoeverre Joost heeft een bepaalde gebruiker ook nog een rol gehad in dit besluit, die erom bekend staat mensen op te naaien, vervolgens een sneer terug krijgen om dan de vermoorde onschuld te spelen en te klagen bij de moddies? En die met dit gedrag al een keer eerder iemand geband heeft gekregen?
Maar ik kan me ook voorstellen dat mensen enthousiast worden en dat hebben meer mensen op dit forum.
Citaat:De toekomst zal het leren of dit een fijn karakterpaard wordt en wie er gelijk heeft. Mijn vanachter de computer geproduceerde flauwekul of jouw uit de lucht gegrepen niet toestaan is het enige advies.
Fasel schreef:Steenbergen ligt vlakbij Roosendaal in Brabant als ik het goed heb.
http://www.zoekplaats.nl/zoekplaats/cgi ... teenbergen
)