[Dienstmededeling] Anna42 ban voor 3 maanden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bucephalus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 12:19

CGJ12 schreef:
....
Zal het hier verder wel weer een SAAIE boel worden.
Maar Bart is de baas!

Met jou in de buurt? Welnee! Pling

_Piet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 12:23

ceasario schreef:
Men kan vandaag nog op een nieuw echt paardenforum terecht.
waar het cavia-tijdperk is afgesloten.

Ik ben wel geinteresseerd. Welke site?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 12:31

ceasario schreef:
Respect is iets in mijn opine dat de andere partij kenbaar wordt gemaakt waar die staat.

Maar bij de oude en ook bij de nieuwe stempel zijn het vaak loze woorden.
van vlees nog vis,van roddel en achterklap en wanneer men geconfronteerd wordt in aanzien des persoon dan is men "beleefd"

Ach de mensen die die roddel en achterklap zonder enig informeren gelijk geloven die zijn toch niet eens interessant om te kennen Verward

Kom zeg ik zit hier voor mijn plezier en heb helemaal geen zin met iedereen vriendjes te worden. Heb wel wat beters te doen Haha!

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 12:33

_Piet"]
Dingen die bij mij boven kwamen bij het lezen van deze ban:
* vrijheid van meningsuiting?
* van een mug een olifant maken
* zaken met een korreltje zout nemen
* hoe zo, democratisch forum?
[/quote]

Hier kan ik me heel erg in vinden...

[quote="Excuseme schreef:
In hoeverre Joost heeft een bepaalde gebruiker ook nog een rol gehad in dit besluit, die erom bekend staat mensen op te naaien, vervolgens een sneer terug krijgen om dan de vermoorde onschuld te spelen en te klagen bij de moddies? En die met dit gedrag al een keer eerder iemand geband heeft gekregen?

En ook hier kan ik me in vinden zonder een sneer te geven naar het mod. team. Maar het lijkt me ook echt een goed idee om hier eens over na te denken.

Ik vind het jammer dat Anna weg is. Ze had er een aparte kijk op waar naar mijn meningen toch zeker waarheden in zitten. Af en toe dacht ik ook wel eens van "zennnnn" even rustig Haha! Maar ik kan me ook voorstellen dat mensen enthousiast worden en dat hebben meer mensen op dit forum.
Ok, het antwoord betreffende het stenigen had misschien wel subtieler gekund, hoe dan ook ik denk niet dat men dit moet zien als een bedreiging.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 12:40

Zannekin schreef:
Dat van dat stenigen heb ik ironisch gelezen Pegassa, en er vallen wel meer beledigingen op bokt. Onder water wordt dat zelden bestraft!
Dus misschien een tip voor Anna als ze terug wil komen ooit: onder water stenigen mag wel

Ironisch inderdaad en geen daadwerkelijke bedreiging.

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 13:01

Ik vind het weer een onzinnige ban, van iemand die zinnige en ook minder zinnige dingen weet te zeggen.
Jammer genoeg zal dat op bokt niet veranderen, Anna heeft het wellicht zeer cynisch bedoeld, maar dat is allemaal weer anders opgevat.
Laten we zeggen, wederom van een mug een olifant gemaakt, jammer, jammer, jammer.
De zin om te bokken wordt steeds minder, wellicht kan Anna ook naar een ander forum gaan en daar verder discusieren over de bouw ed van een paard.
Anna hou je taai en ik zie je graag terug, danwel op een ander forum OK dan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 13:04

Ik zoek wel even op de routeplanner waar Steenbergen ligt...

Excuseme

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 13:21

Lovely schreef:
Ik zoek wel even op de routeplanner waar Steenbergen ligt...

Het ligt daar waar mensen op Arabieren en kamelen rondrijden en als wapens stenen gebruiken. CJG woont daar vlak in de buurt, die kan je wel verder helpen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 13:22

Ik was anders niet van plan om een stripje stoeptegels mee te nemen hoor, is dat erg Scheve mond??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 13:24

Lovely schreef:
Ik was anders niet van plan om een stripje stoeptegels mee te nemen hoor, is dat erg Scheve mond??

Heb je niet nog een aanhangertje vol ouwe gammazooi liggen dan Knipoog Hoef je dat ook niet naar de vuilstort te brengen.

Excuseme

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 13:25

Lovely schreef:

Erg onverstandig, zorg dan voor een goede helm en bodyprotection.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 13:28

Sorry, maar het woord 'helm' valt niet echt in goede aarde Boos!.

Pipo .

Suzan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 13:28

tja, dit is nou weer typisch iets is, wat op verschillende manieren kan worden uitgelegd.
De een vindt het een taal die niet kan en de andere ziet er de botte humor (zoals ik) er wel van in.
Neem nu Paul de Leeuw die uitspraken doet, waarvan je denkt ...djeezus dat kan echt niet. Bij 1 omroep is hij toen er uit gebonjourd, maar de volgende neemt hem weer aan.
Verschil van meningen, inzicht ? ja denk het wel. Ik vind het erg jammer dat jullie Anna hebben geband. Zolang die stenen niet uit het beeldscherm komen.... Knipoog

Bucephalus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 13:29

Wel een toepasselijke plaatsnaam...

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 13:33

Ik vind het stukje van Anna42 absoluut niet gepast, zo ga je niet met je medemens om! Vind het absurd, hoe sarcastisch en denkbeeldig het ook bedoeld zou kunnen zijn. Een normaal mens met goede normen en waarden zou zoiets niet schrijven!

pegassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 13:37

Bucephalus schreef:
Wel een toepasselijke plaatsnaam...

Whoehahahahahahahaah!!!!

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 14:01

Excuseme schreef:
Het ligt daar waar mensen op Arabieren en kamelen rondrijden en als wapens stenen gebruiken. CJG woont daar vlak in de buurt, die kan je wel verder helpen.

CJG woont in Drenthe. Steenbergen ligt heeeeeeeeeeleeeeeeeeeeeeemaaaal aan de andere kant van Nl Lachen

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 14:04

Het zal ongetwijfeld aan mij liggen hoor maar iemand die dit schrijft:

Citaat:
De toekomst zal het leren of dit een fijn karakterpaard wordt en wie er gelijk heeft. Mijn vanachter de computer geproduceerde flauwekul of jouw uit de lucht gegrepen niet toestaan is het enige advies.

komt op mij over als iemand die nogal gebrand is op gelijk krijgen. En dat ook op een zodanig kinderlijke manier neerzet dat ik zo iemand niet bepaald serieus kan nemen. Als dan vervolgens zo'n formulering over steniging neergezet wordt..'niet dat ik daarvoor ben maar een paar stenen...'.

Ik vind dat niet uit zijn verband getrokken. Ik vind het een simpel geval van normen en waarden. Zulke dingen zeg je gewoonweg niet.

Excuseme

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 14:07

Fasel schreef:
Ik vind het een simpel geval van normen en waarden.

En daarin verschillen mensen.

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 14:09

Excuseme schreef:
En daarin verschillen mensen.

daar heb je helemaal gelijk in.

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 14:12

pegassa schreef:
Whoehahahahahahahaah!!!!

Waar slaat dit op? Dit lijkt wel een taal voor een 10 jarig kind... Verward

Jep, niet 1 mens is gelijk aan de ander, we zijn anders, we denken anders enzovoort....en de 1 die vat het normaal op, en de andere denkt direct dat diegene bedreigd word Lachen

Bucephalus

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 14:14

Steenbergen ligt toch ergens in Grunningn? Als CGJ een steen gooit landt ie zo bij Anna op de stoep... Niet doen, hoor CGJ. Je mag niet met stenen gooien. Ik wil niet aanzetten tot...

Faas

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 14:30

Steenbergen ligt vlakbij Roosendaal in Brabant als ik het goed heb Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 14:44

Er zijn 3 Steenbergens Lachen. Lastig he?

Loolapelooza

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-04 14:50

Fasel schreef:
Steenbergen ligt vlakbij Roosendaal in Brabant als ik het goed heb Haha!.

je hebt er meerdere Haha! http://www.zoekplaats.nl/zoekplaats/cgi ... teenbergen

Die in Roosendaal ligt dicht bij mij, heb hier nog wel een klinker liggen. Tong uitsteken

Maareuh, alle gekheid op een stokje, ik heb het topic momenteel nog niet gelezen omdat Bokt hier rete traag is maar ik meen dat ik daarstraks wel even in dat topic heb gespit (toen het blijkbaar nog niet zo heftig was)
Hoe je het nou draait of keert, Anna was een informatieve aanwinst die zoals elke mens ook wel is totale onzin uitkraamde (zoals die keer dat hij verkondigde dat de Arabier aan de voet stond van de Klassieke rijkunst waar ik het nog steeds niet mee eens ben Tong uitsteken )
Ik vind het jammer dat ie geband is om de moment, heb begrepen dat hij niet zo slim gezette uitspraken heeft gedaan maar daar heeft het "FA volk" sowieso wel een beetje een handje van. Haha!
Ben benieuwd of hij nog terug komt, je stak er altijd wel iets van op of je het er nu mee eens was of niet.

Ga nou eerst het desbetreffende topic lezen.