ze veel mooier en ook nog goed in hun werk( en ze zijn super veelzijdig) en hun karakter maakt het helemaal af!!!! arabisch volbloeds zijn gewoon super Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
YvonneAa schreef:Engels volbloed (zie profiel![]()
)
Sommige Arabieren hoofden zijn zo verschrikkelijk lelijk, een veelste dunne, geknikte neus in verhouding. Daarnaast zijn ze meestal niet erg groot en erg iel.
YvonneAa schreef:Engels volbloed (zie profiel![]()
)
Sommige Arabieren hoofden zijn zo verschrikkelijk lelijk, een veelste dunne, geknikte neus in verhouding. Daarnaast zijn ze meestal niet erg groot en erg iel.

Geef mij maar een mooie, gedishte, goed gebouwde, bewegende, vurige volbloed arabier (zoals die van ons zelf horseranch schreef:hahahaha, echt iemand die er verstand van heeft![]()
NOT
Ieder zijn dingGeef mij maar een mooie, gedishte, goed gebouwde, bewegende, vurige volbloed arabier (zoals die van ons zelf
)

dagmar schreef:dat zijn de egyptenaren... een rus of een poolse kun je echt niet iel noemen! vergeet niet dat er oorlogen zijn gewonnen met arabisch volbloeden... en dat kan niet met die egyptenaren...die worden alleen op "mooie"neusjes gefokt... zelf heb ik een tank van een arabier(rus) en er zijn genoeg arabieren van 1.60 vind ik groot genoeg!
Barcelano schreef:Sommige Arabieren hoofden zijn zo verschrikkelijk lelijk, een veelste dunne, geknikte neus in verhouding. Daarnaast zijn ze meestal niet erg groot en erg iel.
Ik ga voor het Arabische Volbloeden Ras...
Enne..
Je hebt ook de Zuiver Spaanse Arabische Volbloed..Die zijn Barok gebouwd...Dus niet iel...

Scum schreef:Waarom denk je dat Engelse volbloeden op de renbaan lopen en niet Arabieren?