veulenveiling ermelo

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Rick

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 19:32

hjvdk schreef:
De Painted Black is verkocht voor 96000 Euro!

Mag toch hopen dat niemand dit serieus gaat geloven he.....dan heb je echt een plank voor je kop....

Denk dat 9600 eerst komt.

Citaat:
PS. Ik weet al wie de eigenaar is van de PB, staat op de KWPN site.

Zal die niet al langer eigenaar zijn geweest voor die veiling voor ietsjes minder geld Knipoog

sarabande

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 19:46

Rick er geloven hier nog een heleboel mensen in Sinterklaas, gun ze die mythe toch in deze donkere tijden Haha!

Magique

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 19:49

Geloof dat Uytert er zelf ook nog een aandeeltje in heeft, lijkt allemaal net echt.

Abercrombie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 20:24

Ach.. Waar of niet waar, het blijft een hoop geld voor een dier waarvan je mag hopen dat hij zonder problemen de 3 jaar haalt.. En dan bedoel ik dat hij niet perongeluk iets breekt oid...

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 20:29

hihihhi, ik vindt het allemaal prachtig!
Ik heb ook een PBtje!!
En lopen dat het kreng kan.....

Nistria

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-04 22:09

Magique schreef:
Geloof dat Uytert er zelf ook nog een aandeeltje in heeft, lijkt allemaal net echt.

Nee, hij heeft deze in zn eentje gekocht.

supersambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 08:04

Nistria schreef:
Nee, hij heeft deze in zn eentje gekocht.

zou me niks verbazen als dit een grote poppenkast is
heeft een keer 10.000 euro betaald voor het veulen en daar komen dan nog wat veilingkosten bij plus behoorlijk wat reclame voor PB
zo word je dus genept waar je bijstaat...

Orame

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 09:09

Geloof mij maar, heb t uit zeeeerr betrouwbare bron, hij is ECHT verkocht!

Orame

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 09:10

Maareh wie heeft er nog meer nakomelingen van Painted Black, dit is de eerste en de enige die ik tot nu toe heb gezien. Foto's graag!!!!

supersambo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 09:15

Orame schreef:
Geloof mij maar, heb t uit zeeeerr betrouwbare bron, hij is ECHT verkocht!

ik zeg ook niet dat ie niet verkocht is.. alleen dat ik ernstig betwijfel of de oude eigenaar de volledige 96.000 eurokes ervoor gekregen heeft of dat het afgesproken werk was

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 09:40

Gelukkig zijn er ook nog mensen die weten hoe het echt zit. Jammer zijn er daarvan maar weinig bokkers. Misschien ook een van de redenen waarom het hier steeds minder leuk wordt. roddels/sugesties/redeneringen/van horgen zeggen ten top.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 09:47

GribaldiFAN schreef:
Gelukkig zijn er ook nog mensen die weten hoe het echt zit. Jammer zijn er daarvan maar weinig bokkers. Misschien ook een van de redenen waarom het hier steeds minder leuk wordt. roddels/sugesties/redeneringen/van horgen zeggen ten top.

Kritisch zijn en niet alles geloven wat je hoort lijkt mij alleen maar gezond Gribfan! Dat houd iedereen een beetje scherp en je blijft met je beide beentjes op de grond………..

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 09:59

Het was ook “maar” 41% van de mensen die niet “uit komt” met zijn/haar budget. De rest heeft blijkbaar nog wel eens heel wat centjes liggen, neemt niet weg dat een dure ook altijd een goede zal worden. Echter hebben de eigenaren veelal wel meer te investeren in de ontwikkeling van zo’n dier dan Jan Modaal. De meeste fokkers die ook wat leuks hebben staan, vangen echter niet van die grote bedragen. Hoe dat komt, heb ik nooit begrepen. Misschien spelen er veel meer zaken mee dan simpelweg de afstamming, bouw en bewegingen van een veulen en zijn die zaken van doorslag gevender belang.

fresco

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 10:17

ik heb een pbtje staan.

amagun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 10:23

Wat een gemelk om niets, die man heeft gewoon geld als water, vind dit leuk, veulentjes kopen op een veiling. Dat dat dan hem wat wisselgeld kost so be it. Kan er niet wakker van liggen Haha!

Maar ben nu toch ook wel zwaar benieuwd wat de PB x Partout op gaat brengen. (maren-kessel geloof ik Verward )

Himyar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 10:27

Wouter24 schreef:
Wat een gemelk om niets, die man heeft gewoon geld als water, vind dit leuk, veulentjes kopen op een veiling. Dat dat dan hem wat wisselgeld kost so be it. Kan er niet wakker van liggen Haha!

Maar ben nu toch ook wel zwaar benieuwd wat de PB x Partout op gaat brengen. (maren-kessel geloof ik Verward )

Ja, maar HOE krijg je zo'n man zo ver dat hij dat pak geld aan JOUW veulen spendeert Haha! ?

Zannekin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 11:24

en als je dan bekijkt wat de opfok kost is dat verwaarloosbaar Knipoog

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 11:44

Himyar schreef:
Ja, maar HOE krijg je zo'n man zo ver dat hij dat pak geld aan JOUW veulen spendeert Haha! ?

Uhm weet je hoeveel veulens deze man dit jaar al heeft gekocht. Die zoekt gewoon de beste uit (wat hij mooi vindt). Heel simpel.
Overigens heeft dit niet met beide benen op de grond staan te maken pipo. Iedereen weet dat wat op veilingen gebeurd niet allemaal 100% echt is. Maar om dan meteen achterdochtig te worden en allerlei samenzweringen te gaan verzinnen.... Zulke dingen mag je denken, maar zolang je het niet zeker weet kun je het beter maar niet gaan roepen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 11:45

GribaldiFAN schreef:
Uhm weet je hoeveel veulens deze man dit jaar al heeft gekocht. Die zoekt gewoon de beste uit (wat hij mooi vindt). Heel simpel.
Overigens heeft dit niet met beide benen op de grond staan te maken pipo. Iedereen weet dat wat op veilingen gebeurd niet allemaal 100% echt is. Maar om dan meteen achterdochtig te worden en allerlei samenzweringen te gaan verzinnen.... Zulke dingen mag je denken, maar zolang je het niet zeker weet kun je het beter maar niet gaan roepen.

Maar een beetje kritisch zijn kan nooit kwaad.

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 11:47

Wouter24 schreef:

Daar ben ik ook zeer benieuwd naar! Dat is echt een waanzinnig goed veulen welke denk ik ook nog aardig wat op kan gaan brengen.
Dan is ook meteen het oordeel van de baan dat het nu slechts een ´toevalstreffer´ was.

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 11:48

Pipo schreef:
Maar een beetje kritisch zijn kan nooit kwaad.

Ik zie niet wat kritisch heeft te maken met dit verhaal?
Je weet gewoon dat je het veilinggebeuren met een korreltje zout moet nemen.

Lami

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 12:00

Sammie schreef:
Die merrie is ook nog maar 3 jaar.

foto Ulocia 29 april 2001

foto Zalzatime
27 maart 2004

Ik heb de foto's maar niet gequote maar als ik de foto's vergelijk vindt ik moeder (als veulen) veel beter dan zoon. Is natuurlijk maar vanaf een foto een momentopname maar toch.

Suzan1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-04 12:12

he is toch echt wel waar dat voor 96.000 eurootjes het veulen is verkocht.

De fokker is een dierenarts, die natuurlijk ook nooit vermoedde dat dit veulen zoveel geld op zou brengen.

Een veiling kan in het voordeel maar ook in het nadeel werken.
De nieuwe eigenaar is gewoon stinkend rijk.

Leuk toch, ik hoop dat ie ook eens bij mij aan komt. Sommigen spenderen geld in de Formule 1 races. Klisman doet het in de paarden.

En al met al: het IS ook een fantastisch bewegend veulen en hij was ABSOLUUT de beste van de hele reeks. Toegegeven: op stal haal je hem er zo niet uit.

HorseMoments

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 12:16

Gelukkig zijn er ook nog mensen die wel weten hoe de vork nu in de steel zit!!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-04 12:17

Suzan1 schreef:
he is toch echt wel waar dat voor 96.000 eurootjes het veulen is verkocht.

De nieuwe eigenaar is gewoon stinkend rijk.

Stinkend rijk is ook wel weer overdreven. Tis wel erg leuk geld voor een veullie maar rijk is een groot woord hoor. Tong uitsteken