Veulenveiling Brabant Te oirschot, wie?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Skipper

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 17:25

Die Rubiquil was idd erg mooi, Erica Janse en Leunus van Lieren liepen er ook rond, ben benieuwd of ze toevallig mee hebben geboden of gewoon kwamen kijken. Zal het eens vragen.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 22:12

Ik was er ook, en ondanks dat ik Orionneke, Franske, Gijsenkim en nog wat andere bokkers dacht te hebben gespot heeft niemand mij gezien, terwijl ik toch echt schuinboven zat, en zelfs toen het afgelopen was, recht voor Orionneke haar neus in de file stond Cool
(ikzelf blijf altijd graag anoniem)

nummer 27 was van familie, maar vond ik zeker niet de geweldigste.
Volgens mij was dat wel dat zwartje met 4 witten voeten en enorme bles. De de Niro toch?
De Chin Chin vond ik veel te veel opleveren eigenlijk, was er niet weg van.
Ik wilde perse nog het Painted Blackje zien, en moet zeggen dat ik het zeker niet tegen vond vallen. Ook de Rubiquil vond ik niet tegenvallen eigenlijk.
De laatste geloof ik, had de moeder een ongelijke bil. Rechts was deze hoger als links, wat erg opviel tijdens het draven. Veulen was niks mis mee.

Verder was het veulen wat niet verkocht was, niet vreemd want die liep onregelmatig. Rechtsvoor korter dan linksvoor. Iemand dat opgemerkt?

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-04 23:13

Volgens mij zijn er meer veulens niet gegund hoor.
Voor de mensen die zeggen ons gemist te hebben: We stonden pal voor de ingang Haha!

Desiree83

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 09:43

holly schreef:
Verder was het veulen wat niet verkocht was, niet vreemd want die liep onregelmatig. Rechtsvoor korter dan linksvoor. Iemand dat opgemerkt?

Dat is zowat iedereen wel opgevallen als het goed is. Was goed kreupel in ieder geval...

griebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 10:39

Heeft er iemand hier nog op een veulen geboden?

Magique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 14:39

Hoe was die De Niro ? (14000)

fiehie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 17:14

gijsenkim schreef:
Leuk hoor dat jullie allemaal langs zijn gekomen, zit ik daar te wachten op allemaal bokkers...........

heb er slechts eeeeeeeeen mogen handenschudden Haha! Haha! Haha! Haha!

Mij ? Knipoog

Ik vond bij de merries de Quidam en de Heartbreaker echt top ! En ik vond het ook een mooie selectie.

fiehie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 17:16

Magique schreef:

Die vond ik netjes lopen met veel tact.

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 17:20

[quote="holly"]Ik was er ook, en ondanks dat ik Orionneke, Franske, Gijsenkim en nog wat andere bokkers dacht te hebben gespot heeft niemand mij gezien, terwijl ik toch echt schuinboven zat, en zelfs toen het afgelopen was, recht voor Orionneke haar neus in de file stond Cool
[quote]

En daar zat ik langs Knipoog

fiehie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 17:52

Olrike"]
[quote="holly schreef:
Ik was er ook, en ondanks dat ik Orionneke, Franske, Gijsenkim en nog wat andere bokkers dacht te hebben gespot heeft niemand mij gezien, terwijl ik toch echt schuinboven zat, en zelfs toen het afgelopen was, recht voor Orionneke haar neus in de file stond Cool

En daar zat ik langs Knipoog
[/quote]

Ik zat ook schuinboven ! Op de tweede rij, vlak naast het gangpad Lachen

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-04 20:00

en ik zat weer naast een mevrouw in het rose, recht tegen over orionneke en olrike, en vonneke Knipoog

Olrike

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 20:02

Ja echt Knipoog

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-04 20:04

gijsenkim schreef:
Leuk hoor dat jullie allemaal langs zijn gekomen, zit ik daar te wachten op allemaal bokkers...........

heb er slechts eeeeeeeeen mogen handenschudden Haha! Haha! Haha! Haha!

yvonne en ik zijn nog na de veiling naar buiten gelopen, maar er stond geen auto meer, en voor de veiling moesten we opschieten, wilde we nog zitten Lachen

Franske

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 20:06

Je had ook kunnen blijven staan Tong uitsteken

Trudy_dJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 20:26

Ik heb het alweer gezien. Ik heb wel een dure smaak. Die Tango vind ik erg leuk. Mooi klein hoofdje.
Komt denk ik omdat mijn paard een vrij groot hoofd heeft en dat niet zo heel mooi vind!
Maarja, ik kan dat toch niet betalen.

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-04 20:51

Franske schreef:
Je had ook kunnen blijven staan Tong uitsteken

had gekund, maar dan had ik denk ik weinig kunnen zien Knipoog
Laatst bijgewerkt door rockey op 13-09-04 20:52, in het totaal 1 keer bewerkt

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-04 20:52

Ik ben wel gespot alleen denk ik niet dat jullie het doorhadden.
Tussen Orioneke en de veilingspreker zat ik op de tribune op de bovenste rij (de eerste helft stond ik schuin aan de overkant)
Orioneke wees op een gegeven moment mijn kant uit. Jullie hebben me nog aangekeken (zwart truitje wijde hals) Ik zat naast een rijtje jonge meisjes. (rinkelt er een belletje?)

Ik vond er heel wat beters tussen zitten als vorig jaar in Deurne. Ik houd helemaal niet van grote blessen, maar dat zwarte voor de pauze had wat mij betreft echt de meeste kwaliteit, joh wat kon dat ding bewegen zeg.

Desiree83

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 11:40

rockey schreef:
en ik zat weer naast een mevrouw in het rose

Nou, mevrouw, mevrouw.... ben nog niet zo oud hoor doosje *LOL* Was wel een erg gezellige avond!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 13:39

ik zat schuin achter Orionneke op de 1 na bovenste rij dus heel erg kort in de buurt bij jou holly.

Misschien heb je me wel even zien staan toen ik net voor de veilng begn even met iemand ging kletsen in het laatste blok. zwart koltrui, saal en haren opgestoken

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 13:44

Jaja, rood haar en blond haar, stond met orioneke te kletsen, ging daarna de een na laatste rij in, tuurlijk heb ik dat gezien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 13:47

haha ja dat was ik samen met denise. en gewoon niets zeggen he!!! Tong uitsteken

Bucephalus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 22:17

Magique schreef:

Een heel los door het lijf lopend veulen. Een van de weinigen vond ik, van de dressuur gefokte veulens. De moeder vond ik niet echt spectaculair bewegen. De Niro had de gangen duidelijk verbeterd. De Rubiquil viel op door zijn ruimte in de beweging en de afdruk. Galoppeerde heel gemakkelijk aan. Een hele chique verschijning. Bleef ook erg cool in dat hele circus. De combinatie met Ramiro doet het goed.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-04 23:01

vonneke schreef:
haha ja dat was ik samen met denise. en gewoon niets zeggen he!!! Tong uitsteken

Cool
Wie heb ik nu eigenlijk allemaal gezien?
Jij, orionneke, maar jullie herkende ik ook goed. Franske, maar die zou ik geen tweede keer herkennen denk ik.
Gijsenkim zie je ook niet makkelijk over het hoofd, met al haar gereedschap.
Maar wie zaten er dan naast orionneke, en waar was maud, de gene die het hartste roept om te willen meeten Tong uitsteken

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-09-04 09:19

IK zat aan de andere kant van de ring, tegen over vonneke, orionneke, en olrike Lachen ik zat naast desiree en die had een rose truitje aan.

Franske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-04 13:11

en IK liep wat rond Lachen