LuvdaTossa schreef:Maar dat wil niet zeggen dat het paard fout is
Echt foute paarden zijn er haast niet, maar er zit wel een karaktertrekje in wat voor een heleboel mensen niet te handelen is..Dat is wel iets om over na te denken..
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
youngster schreef:Echt foute paarden zijn er haast niet, maar er zit wel een karaktertrekje in wat voor een heleboel mensen niet te handelen is..Dat is wel iets om over na te denken..
LuvdaTossa schreef:Houd eens op met die vooroordelen *zucht*....
Ik zou zeker gaan kijken en uitproberen!Helaas dat wij al een overcompleet hebben, anders was dit zeker het bekijken waard geweest!
LuvdaTossa schreef:Houd eens op met die vooroordelen *zucht*....
Ik zou zeker gaan kijken en uitproberen!Helaas dat wij al een overcompleet hebben, anders was dit zeker het bekijken waard geweest!
youngster schreef:Waarom voel jij je zo aangevallen?? Het staat nou eenmaal vast dat Jazz een karakter meegeeft wat voor veel mensen niet te handelen is.
Het zijn de mensen die ermee omgaan die de schuld moeten hebben. LuvdaTossa schreef:Ik voel me aangevallen omdat mensen de schuld geven aan Jazz..... Terwijl de nakomelingen niet verkeerd zijn. Als ik niet met Tosca was bezig geweest, had ik voor haar het ergste gevreesd. Niet omdat ik zo goed ben, nee helemaal niet, juist niet...... Maar ik heb haar in haar waarde gelaten en ben positief met haar om gegaan. Het is nu twee jaar geleden, ik was in principe toen echt nog een klein ponymeisje.....
Maar om Jazz dan de schuld te gevenHet zijn de mensen die ermee omgaan die de schuld moeten hebben.
Beber schreef:Een liefhebber van Jazz dus, maar als je, net als ik, meerdere Jazzen meegemaakt hebt met een wat minder leuk karakter, dan schuif je zo'n vaderpaard al gauw wel in een hokje, dat is een logische reactie.
sarabande schreef:Dit topic ging over de combinatie van Jazz x Ferro x Amor x Pericles, het spitsts zich nu toe op Jazz.
Ik ga er altijd vanuit als er niets te verdedigen valt dan hoef je niets te verdedigen.
Overigens vind ik het aanhalen van het feit dat een 2 jarige zo braaf is niet indrukwekkend. De vraag is of ze over 2 jaar als je er al een tijdje mee aan het werk bent ook nog zo braaf is.
sarabande schreef:Overigens vind ik het aanhalen van het feit dat een 2 jarige zo braaf is niet indrukwekkend. De vraag is of ze over 2 jaar als je er al een tijdje mee aan het werk bent ook nog zo braaf is.