Citaat:en denk ondertussen, bult op kin, niet zadelmak, geen galop en dat voor een twenter-Burggraaf; knijp jij je handjes maar dicht als je daar vandaag 3.000 euro voor kan beuren
ik snap je niet helemaal je zegt niet zadelmak maar ze is ook nog maar 2,5 (bijna) en dat over galop bedoel ik ze wil wel goed galopperen in de wei enzo maar in een bak met longeren op een volte dus vindt ze het nog moeilijk om door de hoeken te komen maar ze is daarbij ook nog super jong. maar wil jij je verhaal eens wat beter uitleggen?
Citaat:Waarom zou je er voor zijn derde op gaan zitten?
Is dat omdat je hem zo snel moegelijk concoursklaar wilt hebben, of omdat ze ongeduldig bent?
en ik heb helemaal niet gezegt dat ik er al op ben gaan zitten en we zijn verder ook nog helemaal niet mee bezig om haar zadelmak te maken. maar er zijn nog zoveel mensen die hun paarden met 2,5jaar al zadelmak hebben. zo gaan wij het echt niet doen. en ik ga niet eerder wedstrijden rijden met haar wanneer we er allebei echt voor klaar zijn en ik heb nog een ander paardje staan waar ik ook nog druk mee bezig ben. dus het gaat allemaal nog wel een tijdje duren.. maar ik snap wel waarom je zegt van voor zijn derde. maar ik denk toch niet dat dat gaat lukken want mijn vader heeft een eigen bedrijf en ik heb mijn school en stage dus veel tijd heb ik al helemaal niet.. kan ook maar zo zijn dat het wel een jaar later word.. maar dat zien we dan wel