Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Lovely schreef:Elke fokker en elk stamboek worstelt slechts met 1 vraag:
"HOE herken ik WELK talent in een paard?".
Pipo schreef:Vind het nogal een uitspraak van VDL. Staan er ook nog argumenten bij? Of is het puur een gevoelskwestie van van de Lageweg?
Jammer dat het weer om mensen gaat en niet om paarden.
Anna42 schreef:Pipo je bent toch niet blond? De reden staat er onverkort weergegeven.
VDL vindt dat Verkerk mensen keurt en niet de paarden!!!!!
Nu kan een man als Verkerk waarschijnlijk ook weinig anders. Zolang Verkerk zijn stereotiepe verhaaltjes afdreunt van paarden met een opvallend voorbeengebruik maar het achterbeen komt niet helemaal mee, dan toont hij onverbloemd aan dat hij maar bitter weinig heeft begrepen van de bouw en de bewegingsmechaniek van sportpaarden.

joshua schreef:Waaerom snijden die zich zelf in de vingers Pipo? Er zijn meerdere stamboeken waar je je paarden kunt registreren geloof ik
joshua schreef:Oh zo
Ik denk dat het van Wiepke , als het waar is een goed doordacht iets zou zijn. Ik denk ook dat als hij het in de pers had gebracht ,zoals Anna zegt dat het een goed besluit is. Waarom? Laat de boel maar een keer loskomen, als er niks aan de hand is hebben ze toch ook niks te vrezen.
), en het verhaal niet, dus ik heb er ook geen oordeel over. En als ik alles moet geloven wat er in paardenland gezegd word...........
AvD"]
De relatie VDL en Zoer begrijp ik niet, leg uit?
[/quote]
[quote="Pipo schreef:Van de zon wil het nogal blond worden
Dus als VDL iets zegt moet je dat maar gelijk geloven
Er zitten twee kanten aan dit verhaal. En volgens mij is dit gewoon een oude persoonlijke vete die nu publiekelijk word uitgevochten.
Beetje simpel........
Citaat:,,Dat zijn we natuurlijk niet.''