Florencio

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Suzan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 07:29

Citaat:
Is er iemand die de hengst als 2,5 jarige gezien heeft?

ik heb hem niet gezien als 2,5 jarige, maar de heer nijhof vertelde mij vorig jaar dat hij toen wat onder het formaat was (hij mat 1.62 mtr) het is een laatbloeier.

Citaat:
Volgens mij is hij als 2,5 jarige nooit voorgebracht bij de hengstenkeuring

toch wel samsam. Maar ben het met je eens, laten de hengsten zich maar eerst bewijzen. 2,5 jaar is veeeel te jong. Laten ze maar eens met 4 jaar beginnen, als ze 1 jaar onder het zadel zijn.

Citaat:
Ik heb thuis ook een foldertje liggen van Florencio. Jammer dat ik KWPN wil fokken

ga gerust je gang, die wordt wel kwpn goedgekeurd.

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-04 08:39

Mag van mij! Wij denken er trouwens ook over om er volgend jaar een merrie bij te doen..

CGJ12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 10:55

Rieja schreef:
Idd, dat zeiden wij zondag ook al tegen elkaar, hoe moet dat nou met de geloofwaardigheid van de keuringscommissie van het KWPN, want de wereldkampioen afkeuren, daar zullen ze wel voor passen.
Is er iemand die de hengst als 2,5 jarige gezien heeft?

en CGJ: is die Stedinger die de lokale keuring bij ons won ook een register A? Ja toch?

Ja, register A

Vorig jaar had hij ook al een register A kampioen.
Die man heeft altijd de kampioen, zelfs al neemt ie een ezel mee.
Voor de geboorte was ie al kampioen volgens mij.

Ik had absoluut een merrieveulen kampioen gemaakt, maar gelukkig stond ik niet in de baan.......... Knipoog

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 18:37

Ben ik toch wel erg nieuwsgierig welke jij het beste vond!

Nouja, dat veulen had wel een mooi model, en er liep toch veel rond wat wel duidelijk minder was. In beweging wastie alleen gewoon niet overtuigend....vond ik.

Maargoed, dit gaat offtopic geloof ik....oeps.

Dyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:11

Ik vind het echt een ongelloflijk mooi dier.
http://www.dressageworld.de/verden04/index_frame.htm vind de middengalop op het filmpje erg mooi.

Ik ken iemand die ook een veulen van Florencio heeft. Ik heb hem nog niet gezien maar hij schijnt echt heel mooi te zijn Knipoog
Zullen we een Florencio fanclub oprichten in HK? :p Knipoog

Suzan1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 09:13

als ik die beelden zie, krijg ik zelfs achter mn computer nog kippenvel. en irl ontdek je ook zijn charisma. Ja, echt een topper. Wel jammer dat ie zijn staart een beetje knijpt. Heb ik niet eerder bij hem gezien. Ben wel benieuwd naar meer foto's van nakomelingen. Lachen

Wat betreft fanclub oprichten? ik doe mee!!
Laatst bijgewerkt door Suzan1 op 20-07-04 09:32, in het totaal 2 keer bewerkt

Dyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 09:28

Suzan1 schreef:
als ik die beelden zie, krijg ik zelfs achter mn computer nog kippenvel. en irl ontdek je ook zijn charisma. Ja, echt een topper. Ben wel benieuwd naar meer foto's van nakomelingen. Lachen

Wat betreft fanclub oprichten? ik doe mee!!

Okee.. Wordt leuk! Wie opent een topic?