CK ZEELAND...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

memiro

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 20:44

Vond de vos grib met al dat wit ook wel een mooi modelletje.
In de pavo echt super veel slechte paarden gezien, ook de kwaliteit van de ruiters was om te huilen. In Utrecht trouwens ook bij de 5 jarigen.

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 20:51

DeesDeBest schreef:
Diegene die over het hele terrein rende vooral zover mogelijk van mams vandaan? Haha!
Gribaldi, Kingston en Rubiquil waren erg in trek vorig jaar.

Hahaha, ja die ja! Haha!
Wat een rekel. Er waren ook veel Negro's een aantal vielen me overigens niet tegen.

fokfanaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 21:08

memiro schreef:
Vond de vos grib met al dat wit ook wel een mooi modelletje.
In de pavo echt super veel slechte paarden gezien, ook de kwaliteit van de ruiters was om te huilen. In Utrecht trouwens ook bij de 5 jarigen.

Pas op dat mag je niet hardop zeggen, vraag maar aan Pipo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-04 21:10

Samsam schreef:
Pas op dat mag je niet hardop zeggen, vraag maar aan Pipo!

Haha!:D Knipoog Je krijgt gelijk heel Zeeland over je heen, gelukkig is dat niet een heel dichtbevolkt gebied Haha!

Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 21:50

Hello,
I am new here. I unfortunately do not speak much dutch so I am really sorry for that. I know just a little to get me by to sign onto this forum. The forum of CK Zeeland caught my attention!

I own Sancerre K, she was the champion veulen of Zeeland in 1999. She is by Cabochon out of Aimee by Lucky Boy and was bred by PJ Riemens and Chr de Feiter Seydlitz. She lives with me in Canada now along with her new OO Seven hengstveulen. Does anyone here know my mare or remember her? Would love more information!

My email is chissywats@hotmail.com

Gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 22:23

Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-04 22:38

Thank you everyone for the response so far! Would someone happen to know of an email address for either PJ Riemens or Chr De Feither Seydlitz? If you do, could you let me know? I would love to tell them how awesome Sancerre is doing!

Thank you uit Canada! Lachen

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 10:14

Pipo schreef:
:D:D Knipoog Je krijgt gelijk heel Zeeland over je heen, gelukkig is dat niet een heel dichtbevolkt gebied Haha!

>;) Als het maar gezellig is Haha!

chantal1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 13:42

Christine schreef:
PJ Riemens and Chr de Feiter Seydlitz. She lives with me in Canada now along with her new OO Seven hengstveulen.

Hi Christine,
I know PJ Riemens, I have one of my horses because of him and I was a lot at his stable when I was younger.
This year the champion of the mare foals is also from PJ Riemens and Chr de Feiter Seydlitz. I could sent you his phone number if you want?

Christine

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-04 17:20

Hello Chantal!
Thank you for the response back. I would actually love to have an email address if he has one so that I could just send him a quick email with pictures about how Sancerre is doing. That is awesome that he also had champion mares this year again. I know from Sancerre that he breeds VERY nice horses Lachen