Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
abby schreef:Supertje, waarom denk je dat Meagan geen appaloosa-genen heeft en alleen inkspots? Ik heb haar nl. ooit eens laten zien aan iemand van het appaloosastamboek en omdat ze ook alle andere kenmerken heeft die een appaloosa ook heeft (gevlekte geslachtsorganen, wit binnenste ooglid, gestreepte hoeven, gevlekte mond en tandvlees) dacht men daar toch wel serieus dat er ergens appaloosagenen inzitten. Daarom mijn vraag aan jou...
abby schreef:Supertje, waarom denk je dat Meagan geen apaloosa-genen heeft en alleen inkspots? Ik heb haar nl. ooit eens laten zien aan iemand van het appaloosastamboek en omdat ze ook alle andere kenmerken heeft die een appaloosa ook heeft (gevlekte geslachtsorganen, wit binnenste ooglid, gestreepte hoeven, gevlekte mond en tandvlees) dacht men daar toch wel serieus dat er ergens appaloosagenen inzitten. Daarom mijn vraag aan jou...

abby schreef:Er is nu minstens één Tinker in Nederland die zich zwaar beledigd voelt en dat is de mijne...
) En dat terwijl er toch heel wat meer effen dan apaloosa tinkers zijn en maar heel erg weinig witkopbonten. Jammer dat die 2 niet ook gesplits zijn.
je kan er niks van zeggen.. zijn eerste veulen was ( stat in de laatste Battie.. over sabino bonte paarden.. raare vlekken ..en spikkels heeft ze.. nu heeft hij een egale bruine gehad ( noooooit gezien van hem) een tobiano heeft hij op de wereld gezet ( onze cayuse) en ook nog wit koppen.. het is een raadsel die bonte paarden