astridh schreef:Krack wordt dus meerdere keren genoemd, wat beweging betreft zit dat wel goed lijkt me, wat maat betreft lijkt het wat gokken.
Aan Flemming zat ik zelf ook te denken (2 nakomelingen op plaats 1 en 2 op het NK geeft toch wel kwaliteit aan), schijnt weke lendenpartij op te kunnen leveren maar dat kan deze merrie volgens mij prima hebben.
Solos Carex / Scandic : ik heb zelf niets tegen wat grovere paarden maar ik ben bang dat het gezien de afstamming van de merrie misschien wat te veel van het goede is en het resultaat erg grof wordt.
Riccio heeft veel maat, mooie kleur en gaat terug op rubinstein wat me op zich niet verkeerd lijkt, maar volgens Anna een op de kop gebouwd paard gaat opleveren. Van wat ik op de foto's zie vind ik het een erg aansprekend paard.
Onze Fons: ik hou niet van schimmels en de cijfers voor stap en draf zijn mi wel erg laag. Ik heb het paard niet IRL gezien dus kan daar zelf niet over oordelen.
Jazz zelf daar ben ik niet echt weg van, paard staat me gewoon niet zo aan, echter zijn nakomelingen vind ik over het algemeen wel erg aansprekend.
Kigali lijkt me geen verkeerde keus, mooi paard.
Ik ben zelf nog al gek van Roemer, is Sultano dan een optie of is dit heel raar gedacht? Ik vind het erg jammer dat allbreed pedigree niet meer vrij is, de hypomating en linebreeding kan ik nu niet meer gebruiken
Zoals je waarschijnlijk wel weet heb ik zelf een Sultano en daaruit heb ik dus die jaarlingmerrie van Rubiquil. De Rubiquil is wat hoofd en ruglijn bereft veel beter dan de moeder. Het was ook mijn bedoeling om terug te fokken naar roemer. Ik weet wel nog dat de jury vorig jaar zei dat mijn veulen een interessante bloedlijn had.