Hij heeft alleen witte vlekken op zijn buik, benen, hoofd, en een zwarte vlek op zijn lip. En ja, hij is bont.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Haarbal schreef:Sheek is uitzondering op de regel...
Hij heeft alleen witte vlekken op zijn buik, benen, hoofd, en een zwarte vlek op zijn lip. En ja, hij is bont.
Haarbal"]
Sheek is uitzondering op de regel...
[/quote]
Sheek is een typische Sabino![]()
[quote="grid schreef:Tobiano, Tovero, sabino![]()
nee zou nu niet meer weten waar mijn paardje bij hoort
dacht tovero, maar supertje zegt dat dat bij tinker niet voorkomt, dan toch tobiano (maar vind de vlekken zo anders/grilliger) Sabino (nee, geen wit onder buik?!--> maar wel bles beetje over neusgaten en witte keel) ahhh
--> ik hou het maar op vosbont
![]()
(...of heeft ze nou toch een beetje zwart in manen en staart
)
gabyfedde"]
Sabino kan het ook al zijn als ze een kleine witte vlek onder de buik hebben ter grootte van een half cd-doosje (ik moet toch wat zeggen hè!) in combinatie met witte benen en een bles? Als dat zo is is mijn Welsh-A Cindy (foto in profiel) ook een Sabino.
[/quote]
[quote="Supertje schreef:Ja, dat is dan ook Sabino
Komt ook bij de welsh erg vaak voor.
Supertje"]
[quote="Haarbal schreef:Okay, dus Sabino hoeft geen vlekken hoger dan de benen. Is Sheek dan Sabino-bont?