Karakter mogelijk bepaald door uiterlijk?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sansa

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:18

Ik heb een perlino en die zou super snel verbrand raken, telt dat ook? :')

Ze is nog nooit verbrand trouwens, maar de tinker op stal met lange manen en staart was elke zomer verbrand op zijn staartwortel, manenkam en snoet.

Mijn zwarte merrie is nogal een portret en het duurde even voordat we elkaar door hadden. Typisch "merrie gedrag", met nukkig doen als ze iets niet leuk vind (lees: hetzelfde voetje voor de tweede keer optillen, halllooo :7 ).

Nu we het hebben over merries: die worden ook vaak bestempeld als lastig, vos of niet.

daydream

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:23

Wat betreft dit in ieder geval 1 heel andere ervaring:

Suzanne F. schreef:
Ook iets met kruintjes. Enkele kruin is makkelijk. Dubbele kruin is moeilijk en nog meer kruinen is gestoord. :')

Heb hier namelijk een paard wat deze stelling in ieder geval ontkracht

Drie kruinen en super lief , ook en juist met niet-zo-handige, chronisch- energie-tekort hebbende ruiter

Ook professionals lovend over karakter van dit paard

Wesseltje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:47

zacharyhill schreef:
rien10 schreef:
De betekenis van "wit om het oog" is lastige, brutale, felle dieren die slecht op te voeden zijn.

Ik heb een ruin met twee zulke ogen. Het braafste paard van stal, hij durfde wel te steigeren maar een goede brul en hij stond weer braaf op 4 benen.

Hier ook een ruin met zulke ogen en het beste paard wat ik ooit had kunnen wensen. Ook nog een merrie met kruinen en die bewering maakt zijn waar :P

BoktVerlaten

Re: Karakter mogelijk bepaald door uiterlijk?

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:54

Ik heb een rooie ruin staan…met meer kruinen dan je kunt tellen over zijn hele lijf, van hoofd tot staart. Vreselijke clown, mega brutaal, nergens bang voor maar zo werkwillend, braaf en leuk te rijden!