Poetin show dalhoeve??

Moderators: C_arola, Nicole288, Coby, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
petraaken

Berichten: 44242
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 10:22

Toch niet met Jazz? Auch dat veulen zou ik niet willen, ben bang dat ik geen goede combi is qua karakter.

Charly

Berichten: 4787
Geregistreerd: 09-09-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 10:22

tja.. het is best zonde voor dat paard als zij dr rijtalenten niet zal gaan verbeteren natuurlijk..

Suzanne F.

Berichten: 49659
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 10:23

O jezus Grib. Heb je de slechtste er tussen uit gekozen???

Het was toch niet zo´n hakkentrekkertje?? Op die eerste en die laatste.....OMG...

En dat kantelen en dat zitten van Patty.....

Ik ben blij dat ik er niet was...laat ik Poetin maar voor ogen houden hoe ze was.....

Fitzroy

Berichten: 25231
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 10:27

Door deze foto's kan ik nu niet bepaald zeggen dat ik weg ben van Poetin. Vind er niet veel aan eerlijk gezegd.

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 10:28

Tja ik zie toch dat ze een belemmering was voor het paard. En de slechtste heb ik jullie bespaard.... Heb zo ook foto´s van Troy hoewel dat ook niet fantastisch ging zou ik haast zeggen dat ze daar beter mee over weg kon. Ze zat het paard ontzettend in de weg en hiel haar voor steeds tegen. En ze wil haar rijtalenten wel verbeteren daar doet ze haar uiterste best voor en dat zal ze ook wel doen maar een tweede anky zou het nooit worden. We leven niet in een film!

Magique

Berichten: 1098
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 10:30

Ik was er ook. En het was echt drama om over Troy & Patty maar niet te spreken En maar prikken .....
Troy lieten ze ook nog aan de hand zien, prachtig paard maar onder het zadel Arm paard kon nog niet eens op zijn eigen benen lopen en dan met zo'n amazone erop Huilen die zo zat te pushen.
En de spreker maar slijmen over Patty: "wat een lef om voor zo'n publiek te rijden, prachtig" nou dat werd hem dus duidelijk ingefluisterd."Prachtig voorgesteld" Misselijk

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 10:33

Magique schreef:
En de spreker maar slijmen over Patty: "wat een lef om voor zo'n publiek te rijden, prachtig" nou dat werd hem dus duidelijk ingefluisterd."Prachtig voorgesteld" Misselijk


Dat is nu hengsten SHOW, dat hoort zo. Zo ook verkoop SHOW, boten etc etc etc
Ik begrijp alleen nog steeds niet wat het al dan niet rijden van Patty aan F&A toevoegd.

Magique

Berichten: 1098
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 10:45

Een merrie op een hengstenshow ? Het ging hier duidelijk om Patty te promoten Verdrietig

olijf

Berichten: 1485
Geregistreerd: 27-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 10:46

He balen dat ik t heb gemist!!
Maar mijn trainster heeft mijn camera meegenomen, dus misschien zit daat nog wat bruikbaars tussen?!
Zal vanmidag kijken en dan morgen de foto's plaatsen!!!

Suzanne F.

Berichten: 49659
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 10:48

Magique schreef:
Een merrie op een hengstenshow ? Het ging hier duidelijk om Patty te promoten Verdrietig


Dat is dan faliekant mislukt...zo te horen stond ze bijna voor banketstaaf daar. Als je er nog niet klaar voor bent, blijf dan thuis....
Maar ja dan zien we voorlopig niks van Poet.....

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 10:48

sarabande schreef:
Ik begrijp alleen nog steeds niet wat het al dan niet rijden van Patty aan F&A toevoegd.

Ik wel het gaat hier om een hengst en een hele interessante merrie die nu uit de verf komen ondanks het talent en de aanleg er wel is. Ik ga nu eerst eens mijn eigen paarden doen. Verslag en andere foto´s zullen nog volgen. Vond het een hele leuke avond maar had van poetin/troy in combi met patty veel meer verwacht..

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 10:49

Ik ben er niet geweest dus ik kan er ook niets van zeggen. Ik denk dat het wel degelijk een onderwerp voor FA is. In het vorige topic over Poetin kreeg ik het idee dat Poetin bijna een voorbeenpaard was. Ik vond het een randgeval, daarom kon ik mij ook heel goed voorstellen dat de nieuwe eigenaar de merrie door Troy liet dekken gezien zijn aandeel klassiek bloed.

Magique

Berichten: 1098
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 10:50

Het ergste van alles vind ik nog die uitspraken over de O.S., wat ze gister liet zien denl ik dat M het hoogst haalbaar voor is, als ze hat geluk heeft dat Poetin tegen die tijd dat ze klaar voor is nog wil .......

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-04 10:51

Alleen nu blijkt het dus Jazz te zijn. Ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie van deze combi vinden!

O.S.????

Magique

Berichten: 1098
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 10:53

Jazz kan ieder geval verruimen, dat heb ik bij Poëtin niet gezien, maar denk dat dat ergens anders door kwam

petraaken

Berichten: 44242
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 10:55

op gebied van karakter vind ik het geen goede combi. Ook al zou poetin een koel paard en werkwillig zijn dan nog zou ik het niet riskeren om met Jazz te fokken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 10:55

OS=Olympische Spelen.

petraaken

Berichten: 44242
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 10:58

Lovely schreef:
OS=Olympische Spelen.



Denk het niet. Paard zit niet bij de juiste ruiter of bekende ruiter.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 10:59

Patty was anders vast van plan om voor de OS in Bejing te gaan trainen hoor, dat is haar doel. (niet mijn woorden hoor, de hare)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 11:01

Het gaat niet over Poetin als voorbeen geval, trouwens een heel rare uitspraak bij zo'n paard gezien de foto's van de diverse kampioenschappen in Duitsland .
Dit topic gaat met name over hoe een merrie door een amazone wordt gereden.
Dat vind ik weinig met F&A te maken hebben.

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 11:02

Lijkt wel een teuger Haha!
Nou, dat wordt dus heel hard oefenen Knipoog. Met geld kan je niet een plaats op de OS kopen. Paard zou het wel kunnen maar degene die er bovenop zit moet het ook wel kunnen. Dan ben je er nog niet, je moet het ook nog met z'n 2en kunnen. Mij benieuwen hoe dit gaat aflopen. Een NL kampioenschap Verward Een EK Een WK Een OS

Magique

Berichten: 1098
Geregistreerd: 28-01-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 11:04

Als je niet wil dan lees je het toch niet ?

carola

Berichten: 8698
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 11:06

Ongelovelijk... wat enorm zonde van zo'n paard. Dat ze dat nou zelf niet inziet... Vooral door de verwachtingen die ze van te voren gecreeerd heeft bij het publiek.
Ik ben heel benieuwd hoe Poetin er over 5 jaar bij staat, wat de nakomelingen zijn en doen, enz...

Apple

Berichten: 76250
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 11:15

Lijkt mij dat het in dit topic zou moeten gaan om het paard en niet om de ruiter die erop zit.

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-04 11:17

Zonde... Ik weet nog wat ik dacht toen ik een artikel in de krant las over Poetin waarin stond dat Patty Anky wilde verslaan. Net of dat meteen lukt als je maar een goed paard hebt... Ik hoop voor ze dat het nog wat beter wordt, in ieder geval voor Poetin want wat ik zo hoor van jullie, die het IRL hebben gezien zag het er niet zo best uit.
Zonde van zo'n paard.