clau"]
Mijn mening is dat de PVE zulke uitspraken niet doet als er helemaal niks aan de hand is, dus iets van waarheid zal er wel inzitten
[/quote]
Fout, het PVE (nou ja 1 persoon daarvan nl. Vonk) doet wel zulke uitspraken terwijl er niets van waar is.. Zo heeft ze in het verleden ook korte tijd lopen vertellen dat de ICS paspoorten niet geldig zouden zijn.. Was niets van waar en dan opeens is het stil.. En waarom Vonk zo doet? Geen idee.. Misschien omdat het haar fout was het NTS een stamboekvergunning te geven terwijl er in het land van herkomst al een stamboek was? En daarvan was de oprichter van het NTS trouwens op de hoogte, maar die heeft het verzuimd te vertellen aan Vonk..
[quote="clau schreef:Het wachten is dus op die brief, en op de inhoud daarvan, als ze die durven te publiceren op het net, of zou die inhoud speciaal bewaard blijven voor de vergadering as zaterdag..waar ze toch wel zo een beetje alle leden dringend verzoeken om te komen...?????????????
We wachten met spanning af.....
Dan kun je lang wachtten, want die brief is er helemaal niet. Deze hele discussie wordt gevord op halve aannemingen en halve leugens o.a. uit het Tinkerlandblad, die zich met het stuk dat ze op hun site hebben staan verlagen tot een roddelblad.
En de oproep aan alle leden om te komen is normaal. Doen ze elk jaar, omdat het voor een bestuur gewoon fijn is als er zo veel mogelijk leden op een vergadering zijn zodat de leden hun mening kunnen geven over de te varen koers.. En openheid van zaken kunnen eisen over alles wat het stamboek aangaat. Er zijn stamboeken die daar geen behoefte aan hebben en een Stichting blijven, maar dat terzijde.
PS: Marije, jou pb ik vanavond okey? Daar moet ik echt even voor gaan zitten..