nakomelingen van White Dream

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Kathawk

Re: nakomelingen van White Dream

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 04:27

Bedankt! Hoe zou je zijn bewegingen beschrijven?

Mooie paardje!

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-25 08:26

Hij kan lekker ruim lopen en showen. Maar echter geen grandprix paard, maar dat is ook niet te verwachten met het oog op zijn moeder.

En dat was ook niet ons doel, een grandprix paard te fokken.
King zijn moeder is een tinker x haflinger, niet onwijs grof.
Heel veelzijdig, dressuur, springen, cross, maar ook heerlijk rondje bos/strand/polder.
Dat is wat mijn dochter graag wilde behouden, het veelzijdige, maar wel met meer maat. Liefst ook wat luxer maar geen iel damespaardje.

Wat we nu terug zien, ruime stap, draf en krachtige galop.

AM_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-25 10:51

Kathawk. Wat leuk dat je benieuwd bent naar nakomelingen van White Dream.

Hij lijkt wel echt te vergroten. Ik kan natuurlijk genoeg vertellen over White Dream zelf of over nakomelingen. Mag ook altijd via pb tzt

Ik heb een drie jarige dochter. Flink groter al moeder en vader.

Zondag voor het eerst een zadel op gelegd. Was mega braaf, geen spanning, geen stap harder. Zo braaf <3 nu is ze drachtig en krijgt echt al een buikje. Echt rijden gaat hem nog niet worden, maar we maken op het gemakje een begin aan het zadelmak maken Afbeelding
Afbeelding

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 16:01

King weer eens.
Zijn eerste fotoshoot (oke stond niet op de planning, maar de fotograaf was zo weg van hem dat ze spontaan een hele reeks had gemaakt)
Afbeelding

Charmant, nee dat lukte niet helemaal bij deze kleuter
Racen was belangrijker
Afbeelding
Laatste foto's met zijn moeder

Afbeelding

Afbeelding

Kvikur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 17:37

Kiki King is echt knap! Heel erg jammer van zijn moeder gelukkig hebben jullie zo'n knap kind van haar. Y;(

Ik had laatst ook een fotoshoot met Fiore met een kerstkrans om, ze gaf geen kick.
Afbeelding
Afbeelding
Ze springt ook echt heel graag.. := er stond nog een hindernis in de bak en ze ging uit zichzelf er overheen.
Afbeelding

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-25 21:35

Kvikur, klopt. Ze leeft voort in King.
King heeft al lang niet meer gesprongen eigenlijk. Tenminste als je een sprong over een grote plas niet mee telt haha.
Maar als kleintje vond hij het geweldig. Sprong vrijwillig regelmatig over de takken van de wilg heen.
Maar stoer van d'r hoor, erg mooie fotos

kim_1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-25 14:40

Mijn WD veulentje is inmiddels (bijna) 5 maand oud, ze doet het hardstikke goed maar is qua karakter niet de makkelijkste die ik van deze merrie heb gekregen _O- dit is absoluut een dametje met eigen wil en wat niet in het hoofd zit, gebeurd ook gewoon niet... :+ kleine terror, terwijl haar beide zussen uit dezelfde merrie 2 heel makkelijke gemoedelijke veulens waren die erg makkelijk dingen leerden, dat is bij onze Fay wel een tikkeltje anders :') verder is ze wel ontzettend lief en houd van knuffelen <3 en ze kan best heel goed lopen wel waar ik erg blij mee ben :D

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

zofia58dk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-25 12:04

Wat een mooie nakomelingen van White Dream! Het is leuk om te zien hoe karakter en bewegingen van de moeder terugkomen. Ik blijf dit topic zeker volgen!

AM_Horses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-25 00:21

Kim. Dat klinkt echt als een dametje := maar wat is ze knap!

Kvikur. Wat een prachtige kerstfotos. Vond ze de krans niet spannend?
Allround is ze in iedergeval wel! Leuk dat ze zo graag springt.

Kiki. Wat een prachtige foto's. En met moeders erbij toch een mooi aandenken.

Hier zijn afgelopen week ook kerstfotos gemaakt. Sis was totaal niet onder de indruk := zo vader zo dochter. Maar zitten zeker een paar mooie tussen. Even op resultaat wachten Afbeelding
Ik heb al een keer op sis gehangen. Gaf geen kik, nu krijgt ze echt al een flinke buik dus echt zadelmak maken wordt hem niet meer. Maar misschien stappen onder het zadel,heb geen haast. Ze groeit momenteel ook flink in de hoogte

Kvikur

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 09:33

AM_horses dankjewel! Ze vond het helemaal niet spannend keek er niet eens naar.
Heel fijn zo'n braaf karakter! Sis ziet er ook zo knap uit <3 ben benieuwd hoe Fiore is als ze uiteindelijk onder het zadel komt. Ik denk dat ik met 3 jaar mijn zusje af en toe erop zet (weegt geen drol en is dan 12 jaar) en misschien een mooie hengst uitkies en dan als ze 4 is ga ik er pas zelf rustig aan op.
De tijd gaat toch super snel komend jaar wordt ze alweer 2!! :')
Nog een leuke foto om te delen om te laten zien dat ze eigenlijk nergens van opkijkt, voorop onder de tunnel door in het donker terwijl er auto's best hard onderdoor rijden.
Afbeelding

kim_1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 18:34

Ja, knap is ze zeker! Maar absoluut een dametje met een heule sterke eigen wil :') :j
Ze is momenteel vriendinnen aan het worden met haar halfzus Vita van mer_1980 en "aangenomen" zus Vaiana...dat gaat wel heel erg goed.
Fay is nog echt heel erg afhankelijk van mama...hoop dat ze nu iets meer zelfstandiger gaat worden nu vita en vaiana er zijn en hopelijk wil ze dan ook iets meer meewerken in nieuwe dingen omdat ze dan mij moet vertrouwen ipv op mama _O-