5muzketiers ja zeker spannend! Leuk dat je volgt
Ik heb gedroomd dat het veulen hele witte achterbenen krijgt en een witte staart. Zoiets als dit maar dan dus helemaal wit haha! Ben benieuwd of het klopt 

Minthe gaat zo goed! Gister weer even gereden en ook gedraafd. We hebben beste en enge bak. Staat van alles omheen en hangt een doek te drogen die wapperde. Staan kuilpakken naast, een stacaravan, stukje schutting etc haha, dus je moet er wel echt aan rijden. Maar ze doet het zo goed 

Zilver ook gereden. Die is ook fijn! Denk toch maar even een wedstrijd opgeven.. eerst thuis maar eens een proefje oefenen 

De eerste maanden ben ik altijd onzeker of ze nog wel echt drachtig zijn. Minthe merk ik echt niks aan. Die vind de ruin ook altijd nog even gezellig als altijd. Ehm… over zilver hoef ik niet te twijfelen 

Het haar van Enzo is inmiddels opgestuurd voor een DNA profiel aan te maken. Dan kan ik het veulen gemakkelijk registreren straks. Ik neem gelijk de test voor WFFS mee. Is dat ook klaar
Het veulen van Minthe is sowieso homozygoot zwart en vrij van WFFS, dwerggen en waterhoofd. Scheelt zo veel dat de ouders getest zijn en vrij zijn bevonden
Hoef alleen op tobiano te testen