Jaa haha Mevrouw zit vandaag op 320 dagen dracht! De veilige grens is echt bereikt. Foto van van de week, vandaag is het slecht weer .. regen regen maar goed voor alles wat moet groeien
Jaaa hoop het! Birth alarm geïnstalleerd vanavond en denk dat die ergens deze week om gaat.Uier veranderd van vorm.
Zojuist maar besloten om het alarm eraan te doen. 321 dagen vandaag. Ik denk het niet maar vorige jaar ging het ook gek 20:3022:00Ze was toen ze op stal stond ook best wel boos en drukte heel erg met haar kont tegen de muur
Mijn gevoel zegt dat het niet heel lang meer kan duren. Gister was ze heel onrustig. Nu bunkert ze vooral. Maar goed wie weet zit ik er helemaal naast. Birth alarm zit er weer aan Ik ben benieuwd ! Uier vanavond Uier gisteravond En uier waarmee ze vorige jaar beviel op 326 dagen
Helaas niks! Ja slaapgebrek. Haha Dit is van vanmorgen ;Vorige jaar de ochtend van de bevalling ervoor had ze ook niet zoveel dus dan lastig te peilen.Lijstje nog een keer morgen al eerste gokje Kabayo : merrie - Palomino - 25 aprilCrazy_funky : hengst - Palomino - 26 aprilJaninevv: hengst - bruin met veel wit - 27 aprilMer1980 : hengst - cremello - 27 aprilJolmer20 : merrie - valk - 28 aprilLyona : merrie - valk - 28 aprilLalladidoo : merrie - valk - 30 aprilEvesz : hengst - valk - 30 april
Ik zet hem er tussen Kabayo : merrie - Palomino - 25 aprilCrazy_funky : hengst - Palomino - 26 aprilJaninevv: hengst - bruin met veel wit - 27 aprilMer1980 : hengst - cremello - 27 aprilJolmer20 : merrie - valk - 28 aprilLyona : merrie - valk - 28 aprilLalladidoo : merrie - valk - 30 aprilEvesz : hengst - valk - 30 aprilJuuljb : merrie - Perlino - 4 mei
Kabayo : merrie - Palomino - 25 aprilCrazy_funky : hengst - Palomino - 26 aprilJaninevv: hengst - bruin met veel wit - 27 aprilMer1980 : hengst - cremello - 27 aprilJolmer20 : merrie - valk - 28 aprilLyona : merrie - valk - 28 aprilJaydee_WP : merrie - Palomino - 29 april Lalladidoo : merrie - valk - 30 aprilEvesz : hengst - valk - 30 aprilJuuljb : merrie - Perlino - 4 meiLeuk die gokjes lijstje word steeds langer Uier vanavond 22:00Dit was gisteravond 22:00Hij lijkt wel weer gevulder? Vanmiddag was die echt bijna helemaal weg
Libra76 schreef:Ze houdt je goed wakker. Ik hoop voor je dat het veulen gauw komt. Mijn gokje is : 27 april merrieLeuk! Nog speciaal kleurtje ? Ik hoop het ook sloopt je wel zulke nachten.
Pippa heeft vannacht niet zo veel gelegen als anders. Enige wat mij op viel was dat ze echt aan bunkeren was in haar hooi en ze veel gaapt
Kabayo : merrie - Palomino - 25 aprilCrazy_funky : hengst - Palomino - 26 aprilJaninevv: hengst - bruin met veel wit - 27 aprilMer1980 : hengst - cremello - 27 aprilLibra76 : merrie - kleur? - 27 april Jolmer20 : merrie - valk - 28 aprilLyona : merrie - valk - 28 aprilJaydee_WP : merrie - Palomino - 29 aprilLalladidoo : merrie - valk - 30 aprilEvesz : hengst - valk - 30 aprilJuuljb : merrie - Perlino - 4 meiBen heel benieuwd hoor.Mijn gevoel zegt nee nog niet. Laladidoo voor je het weet is het 30 april 17:00
Haha dat klopt Ben heel benieuwd ! Vandaag andere merrie weg gebracht en stonden ook zulke knappe veulens (zelfde hengst) dus zo benieuwd weer.