Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
manubres schreef:Vanmiddag om 14.00u kan je Pride bekijken in de hengstencompetitie:
https://www.kwpn.nl/Files/Files/Startli ... 1-2025.pdf
Via livestream KWPN te volgen.
Aimee schreef:Mooie merrie hoor! McLaren is inderdaad een voordehand liggende keuze. Meer out of the box kan ik me een volle Trakehner hengst ook goed voorstellen.
Elisa2 schreef:Ik vind het ook echt een hele fijne hengst, terwijl ik eigenlijk nooit zo weg was van Secret nakomelingen.
Of een Trakhener echt zou passen weet ik niet hoor. Misschien qua model, maar die zijn toch vaak wat beperkt/ stekerig in het voorbeen en de galop wil ook nog weleens een aandachtspunt zijn.
kevinsky schreef:De enige Trakhener die mij tot nu toe aan spreekt. Is Blue Hors Freelance. Ik vind het een mooi paard en hij lijkt ook nog eens een leuke sprong te kunnen maken.
Maar daar staat zo weinig informatie over op.. dat je er ook eigenlijk net niks mee kan.
kevinsky schreef:De enige Trakhener die mij tot nu toe aan spreekt. Is Blue Hors Freelance. Ik vind het een mooi paard en hij lijkt ook nog eens een leuke sprong te kunnen maken.
Maar daar staat zo weinig informatie over op.. dat je er ook eigenlijk net niks mee kan.
Aimee schreef:kevinsky schreef:De enige Trakhener die mij tot nu toe aan spreekt. Is Blue Hors Freelance. Ik vind het een mooi paard en hij lijkt ook nog eens een leuke sprong te kunnen maken.
Dit is helemaal geen Trakehner. Freelance komt alleen uit een Trakehner-moederlijn.