Fokadvies: Elite Ibop Prok d-oc v. James bond

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

parnassia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-25 22:12

O'Toto van de Wimphof?
Persoonlijk ben ik gek op deels springbloed.... dus vind Diarado goed gedacht, maar vast minder makkelijk wanneer je wil verkopen

Seven

Re: Fokadvies: Elite Ibop Prok d-oc v. James bond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-25 22:31

Springbloed in de moederlijn zien wij ook graag inderdaad.
Om er nu nog weer springbloed op te doen is voor een evt verkoop wellicht minder gunstig je krijgt dan spring x dressuur x spring x dressuur :j

O'Toto ben ik wel van gecharmeerd heb hem bij deze merrie niet een bedacht terwijl we hem al wel gebruikt hebben

parnassia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-25 23:15

Seven schreef:
Springbloed in de moederlijn zien wij ook graag inderdaad.
Om er nu nog weer springbloed op te doen is voor een evt verkoop wellicht minder gunstig je krijgt dan spring x dressuur x spring x dressuur :j

O'Toto ben ik wel van gecharmeerd heb hem bij deze merrie niet een bedacht terwijl we hem al wel gebruikt hebben

Denk dat hij kan toevoegen waar je naar op zoek bent. Persoonlijk ben ik ook gek op Toto bloed en dat past, vind ik, ook mooi in combinatie met Desperado. En dan wat springbloed erachter; heb je het complete plaatje voor mij op papier :-).

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-25 23:28

Ja wie weet, ik kijk even wat de hengst geeft met 2 bekende merries voor ons mochten we dan nog enthousiast blijven is hij zeker een kans hebben :j