Celwa staat nu met een birth alarm om voor het eerst dat we dit gebruiken. Afgelopen nacht heeft hij me niet gebeld. We gaan het zien! Qua uier veranderd er weinig. Ze is nu 333 dagen drachtig. De buik beweegt soms heftig dus we gaan het zien
Tot nu toe heeft hij me niet gebeld nog ik kan ook beelden terug zien en ze licht niet languit dus rustige nacht. Ik kijk wel nog een keer op de camera in de nacht, ik zet dan de wekker gewoon even.
Ik ga zo die kant op, even kijken of er wat veranderd met de uier
Charaya gaat goed met het aanmaken van de uier 317 dagen
Celwa daarintegen doet niet zoveel met haar uier. Wel is haar buik anders, het is gezakt, banden zijn slap. Ze zit op 336 dagen. Soms is ze een moment wat onrustig of schuurt haar staart
Celwa haar billen zijn wel ontzettend plat, Charaya staat nu echt met een dikke uier, vaak is het bij haar niet veel meer dan gisteren. Als er bij Charaya drupjes zijn is het er ook zo we wachten af
RanjaRietje
Geplaatst door de TopicStarter: 05-03-25 10:58
Charaya maakt goede uier aan, veel voller maakt ze ze niet altijd, wel gaan dan eerst de spenen recht staan. Maar dat was de 1e keer wel zo, de 2e keer stond ze op deze manier met haar uier en een dag later was het er. Maar ik denk deze nacht nog niet. 321
Celwa haar uier komt wel langzaam, ze neemt de tijd 340 dagen
Nou hèhè, Celwa heeft harsjes! Dus we gaan het zien.
Vanavond ben ik weg, heb een concert en kan gewoon niet weg ik zeg al de hele week, zal het zeker net die avond komen gelukkig is mijn pa er wel!
rowindie
Geplaatst: 08-03-25 16:55
Spannend!! Die gaat vast bevallen wanneer jij er niet bent
crazy_funky
Geplaatst: 08-03-25 17:32
Nou hopelijk wacht ze op je
RanjaRietje
Geplaatst door de TopicStarter: 08-03-25 21:01
Nee, ik was nog maar een paar uurtjes weg, repetitie met de muziek en ja hoor Pa belde me hij is geboren!!
Alles ging goed, pa en ma waren er bij en ging allemaal heel vlot! Een mooi best groot hengst veulen van Korneweijdes Celwa Caillou en Dargale Velvet. Ik ben tegen midden nacht thuis, ga dan kijken en bedenken hoe deze knappe man mag gaan heten!