Oh jeetje wat een boel reacties al! Zo leuk 
Ik ga proberen de gestelde vragen eruit te halen en te beantwoorden:
Nee, een corpusdracht is niet te zien met het scannen/opvoelen voor zover ik begreep van de dierenartsen (hij is onder behandeling van de lingehoeve geweest).
Qua groei is het niet te zeggen, daar zijn ze het niet met elkaar over eens. De ene zegt: we hebben een keer een soortgelijk geval gehad en dat veulen werd niet groter dan een B pony. De ander zegt weer; veulen groeide uit tot normale grootte en zag je niks meer aan. Dus het is afwachten wat hij gaat laten zien. Vooralsnog groeit hij nu erg veel en zien we hem bijna dagelijks veranderen. Hij is momenteel nog te klein voor een stokmaat
dus we houden zijn groeicurve bij op de deurpost van de staldeur 
Y’ur is inderdaad flink Arabisch. Papa is dus volle Arab en mama voert 62,5% dus Y’ur komt op 81,25% uit. En daarbij inderdaad de kruloortjes. Daar ben ik zooooo blij mee 
Het hondenjasje heeft bij ons ook echt voor hilariteit gezorgd. Hij was zelf voor Y’ur aan de ruime kant
we hebben hem ook nog een poosje de gevoerde winterjas aan gegeven omdat hij precies in de regenperiode is geboren

We noemen hem ook gekscherend nu onze “forest Gump”, want dat is hij wel een beetje
En dan kom je ook nog op logistieke dingen uit. Welk halster past hij? Nouja.. een alpaca halster 

Aanrader om met geluid te kijken