xMiinh schreef:Neon schreef:Ooo wauw ik wil ook je boek hebben
Bedankt! Je kan het boek bestellen via de link in mijn onderschrift documentaire zit er bij in!
Ik heb hem juist besteld

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cam schreef:Wauw, mooie fotos's van mooie paarden.
Een heel puur ras. En leuk dat ze dus toch meer kleuren hebben. Ik ken eigelijk ook alleen zwart.
Zijn net terug uit IJsland, zo genoten van de kuddes die daar op grote stukken land hun veulens krijgen en dus in het "wild" geboren worden.
Thorn2006 schreef:Wauwie wauwie wauwie.
Het is een geweldig ras. We hebben 1 dame hier staan en zijn is 27 mei mama geworden van Pip APP (ze komt te koop). Ze zijn zo slim, divers, hard en eigenlijk super zacht door hun slimheid. Bess, merrie is hier de ontdekker van de kudde.
Dank je wel voor het delen van deze prachtige platen van dit prachtige ras.
senna21 schreef:Wat een prachtige omgeving en foto's. Smullen!
Bij Fell ponies denk ik automatisch aan zwart, maar herinner ook wel de foto's van Elisabeth met haar witte ponies.
Fascinerend project!
Ik ben een paar keer bij een stal in Duitsland geweest. Zij had. vooral vriendelijke rijdieren.
Natuurlijk is er wel het probleem van de smalle genenpool en daarmee gezondheidsproblemen. Hopelijk vinden ze daar een oplossing voor, maar stamboeken maken er soms een zooitje van.
Ken jij trouwens het prachtige project en boek Pferde van Yann Arthus-Bertrand? Hij heeft over de hele wereld paardenrassen gefotografeerd in hun land van herkomst.