Nakomelingen Painted Black

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 22:43

roxie schreef:
als jullie painted black een e pony vinden, vinden jullie rubiquil zeker een welshje-A Tong uitsteken Tong uitsteken

Painted Black, heeft de uitstraling van een pony..... Misschien is hij qua hoogte wel echt 1m67 Verward

Rubiquil is ook absoluut niet mijn favoriet maar hij heeft wél de uitstraling van een paard, van een hengst!
En dat ontbreekt er bij PB een beetje aan.... Alle keren dat ik hem in real life heb mogen aanschouwen had hij die uitstraling niet!

En een paard wat goed presteerd in de sport is nog geen dekhengst.....
Verward

roxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 22:43

Een paard kan alle grand prix onderdelen kunnen maar wil nog niet zeggen dat je er dan een Z/ZZ proef mee door komt er bestaat een verschil tussen trainen en een proef rijden en de puntjes op de i zetten EN zweefdraf hou toch op man onbewerkelijk is die ook niet heb je haar wel eens zien los rijden met hem nou dan loopt ie niet onbewerkelijk hoor in de draf, ze kan hem vlug maken trager maken precies waar ze hem wil het ene paard loopt heel vlug andere iets trager de ene met meer schwung dan de ander maar als je haar een uitgesrekte draf ziet rijden nou dan zie je toch duidlijk verschil in het achterbeen hoor en onbewerkelijk wil zeggen dat je er niks mee kunt en dat kan zij wel maar ja hier heb je waarschijnlijk nog nooit van gehoord en volgens mijn wil je niet het niet horen (begrijpen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 22:44

Roxie zou je misschien wat leestekens willen gebruiken, want dat maakt het wat makkelijker leesbaar voor ons allemaal.

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 22:46

roxie schreef:
EN zweefdraf hou toch op man onbewerkelijk is die ook niet heb je haar wel eens zien los rijden

Ja dat hebben we! En daar sla je de spijker op zijn kop..... heb haar een paar keer zien losrijden op PB en daar ben ik maar van weggelopen. Een ponyachtig ding dat in een zweefdrafje met zwiepende staart en knarsentandend van het protest langsdraaft.............!

Sorry anky, voor de rest vind ik je een topwijf! Haha!
Laatst bijgewerkt door Pino24 op 10-03-04 22:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 22:47

roxie schreef:
Een paard kan alle grand prix onderdelen kunnen maar wil nog niet zeggen dat je er dan een Z/ZZ proef mee door komt er bestaat een verschil tussen trainen en een proef rijden en de puntjes op de i zetten EN zweefdraf hou toch op man onbewerkelijk is die ook niet heb je haar wel eens zien los rijden met hem nou dan loopt ie niet onbewerkelijk hoor in de draf, ze kan hem vlug maken trager maken precies waar ze hem wil het ene paard loopt heel vlug andere iets trager de ene met meer schwung dan de ander maar als je haar een uitgesrekte draf ziet rijden nou dan zie je toch duidlijk verschil in het achterbeen hoor en onbewerkelijk wil zeggen dat je er niks mee kunt en dat kan zij wel maar ja hier heb je waarschijnlijk nog nooit van gehoord en volgens mijn wil je niet het niet horen (begrijpen)

Roxie,

Missouri en ik hebben hem beide tijdens het losrijden gezien. Ik meerdere keren, Missouri ook vast wel.

Ik ben van mening dat hij een zweefdraf heeft die moeilijk bewerkbaar is. Daar kan ik wel dieper op ingaan, maar dan krijg je een discussie die op RT, WD en FA tegelijk hoort. Verder is er al heel vaak een topic geweest over PB, en daar heeft iedereen duidelijk uitgelegd wat hij/zij ervan vond. Misschien kan je de zoekfunctie gebruiken en dit terugzoeken. Dan zul je voldoende argumentatie vinden.

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 22:47

Denk dat het eerder andersom is en dat jij je op je teentjes getrapt voelt door meningen van anderen over PB. Dat hoeft helemaal niet, ieder zijn ding. Er zitten hier mensen die wel degelijk vanuit sport én fokkerij weten wat ze willen zien in een hengst en in een sportpaard.

ps. vond het jammer dat hij er niet was in Den Bosch tijdens de finale, had ik zelf mijn mening over hem kunnen trekken.

roxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 22:50

vraag me af of je weet wat een zweefdraf is hoe kan in godsnaam een paard met een zweefdraf alle competities winnen in het z/zz en tandenknarsen of een zwiepende staart wil nog niet altijd zeggen dat het een teken van protest is gigolo deed niet anders met zijn staart en heeft alles gewonnen wat er te winnen viel dus het zal wel geen teken van protest zijn ondanks dat dat wel in sommigen boekjes staat maar daar heb ik me nog niet genoeg in verdiept om dat met zekerheid te zeggen ik vraag me eerlijk gezegd ook af of jullie tegen het paard zijn of tegen anky

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 22:52

Alsjeblieft leestekens! En als je je hier zo in wilt mengen, neem dan zelf een account. Verder vind ik het nogal kortzichtig om met dingen te smijten als, weet je wel wat dat is en heb je er wel verstand van. En verder gaat dit over PB en niet over Anky. Waarom denk je dat?

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 22:54

Ik zie niks in het paard! Hoe dat met de andere bokkers hier zit weet ik niet. Les zelf bij iemand die in haar traingsysteem rijdt.... Ben absoluut niet tegen Anky, maar vind PB eerder een leuke New Forrest pony!

Mag ik trouwens vragen waarom jij je zo op de kast laat jagen door reacties en meningen van anderen? En mensen die een andere mening hebben dan jij meteen gaat afbranden op hun kennis????! Beetje jammer....

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 22:55

roxie schreef:
tandenknarsen of een zwiepende staart wil nog niet altijd zeggen dat het een teken van protest is

Ik ga ook altijd tandenknarsen als ik iets leuk vind Verward
Mijn beide merries zwiepen alleen met de staart als ze een trap oid krijgen (meestal om uit dat irritante zwefdrafje te komen, Silly heeft er nogal een handje van... en dan staan ze langs de kant: "WOW, de jouwe doet al passage!!" ), ja dat vinden ze fijn Verward

Ik heb he-le-maal niets tegen Anky. Wat zij met een paard kan is ongelooflijk!

roxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 22:56

Er zijn op een wereldkampioenschap ook vast wel mensen die het weten vanuit sport en voor de hengstencompetitie vanuit de fokkerij.
Mischien kunnen we meer van hun uit gaan dan in plaats van amateurs niet dat ik het met het KWPN eens ben, want dat vind ik een corrupt groepje maar ik voel me niet op mijn teentjes getrapt alleen komer dingen ter sprake die niet bestaan maar waar mensen denk ik ooit eens iets over gehoord of gelezen hebben

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 22:57

Missouri schreef:

Ik heb he-le-maal niets tegen Anky. Wat zij met een paard kan is ongelooflijk!

Het is zelfs ongelovelijk dat ze een paard met zo zweefdraf toch aan de gang krijgt Haha!

roxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 22:57

als die van jou begint te zwefen als je been geeft is die denk ik gewoon achter je been en niet aan het protesteren hoor

roxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 22:59

sorry daarvoor dat is niet mijn bedoeling als ik zo overkom maar als mensen dingen gaan zeggen die er niet zijn en dan ook nog in negatieve zin vind ik dat jammer

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 23:00

roxie schreef:
ik voel me niet op mijn teentjes getrapt alleen komer dingen ter sprake die niet bestaan maar waar mensen denk ik ooit eens iets over gehoord of gelezen hebben

Onwaarheden die we hebben gelezen??

1. Dat Pb op een pony lijkt?
ant: Nee, die uitstraling heeft hij..... *LOL*

2: Dat PB een zweefdraf heeft?
ant: Ja, hij heeft van nature net zo'n lekkere onbewerkelijke zweefdraf als zijn paps. Het is dat er een van de meest getallenteerde amazone op zijn rug zit, dat hij dit alles gepresteerd heeft denk ik! OK dan!

3: Dat hij knarsetand en zwiept met zijn staart heb ik zelf kunnen aanschouwen op de HC in Weert! en dat was niet 1 rondje....!

roxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 23:01

jik ken paarden die gaan al tanden knarsen vanaf dat ze op de poetsplaats staan met een hoofdstel in die zijn zeker op de poets plaats al in protest

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 23:01

roxie schreef:
als die van jou begint te zwefen als je been geeft is die denk ik gewoon achter je been en niet aan het protesteren hoor

En wat bedoel je precies met deze opmerking?

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 23:02

roxie"]
komer dingen ter sprake die niet bestaan maar waar mensen denk ik ooit eens iets over gehoord of gelezen hebben
[/quote]

Dus een zweefdraf bestaat niet?

[size=18]JOEPIE!!!![/size]

Dan kan Silly bij deze PASSAGE!!! Cool

[quote="roxie schreef:

Uhm... ze begint niet te "zwefen" (plaatsvervangende schaamte Bloos ) als ik been geef.

En achter je been is geen protest? Oh... weer wat geleerd. Goh, ik word nog wijs. (maar goed, dit is voor RT Schijnheilig )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 23:02

roxie schreef:
sorry daarvoor dat is niet mijn bedoeling als ik zo overkom maar als mensen dingen gaan zeggen die er niet zijn en dan ook nog in negatieve zin vind ik dat jammer

Probeer dan te zorgen dat je dat zelf ook niet doet. Want jij doet precies hetzelfde.

EN maak even een accountje aan.............

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 23:03

roxie schreef:
als mensen dingen gaan zeggen die er niet zijn en dan ook nog in negatieve zin vind ik dat jammer

JIJ zegt dat ze er NIET zijn.........

WIJ zeggen dat ze er WEL zijn.....

Wie ben jij om te bepalen dat JIJ gelijk hebt?! Jij wuift bij voorbaat alle genoemde argumenten al de wind in met de zin ----> "dat is niet zo"

roxie

jij hebt het over zijn vader voorlopig wint ie de kur van van zwolle in de zware tour nou een paard wat een onbewerkelijke draf heeft kun je niet laten pasageren en piafferen en nog dikke voldoendes halen voor die overgangen ook dus....................... daarom twijfel ik dus aan sommigen hun kennis en vraag ik ze of ze wel weten waar ze het over hebben

Missouri

roxie schreef:
jik ken paarden die gaan al tanden knarsen vanaf dat ze op de poetsplaats staan met een hoofdstel in die zijn zeker op de poets plaats al in protest

JA

roxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 23:04

jullie beargumenteren jullie mening niet en ik wel daarom denk ik dat ik gelijk heb en jullie niet jullie gaan er diep op in

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 23:04

saluut schreef:
JIJ zegt dat ze er NIET zijn.........

WIJ zeggen dat ze er WEL zijn.....

Saluutje, dat zie je verkeerd.

Zo leef ik ook. IK ben niet gek, de rest van de wereld is gek!!!

roxie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-04 23:05

bedoelde niet diep op in