roxie schreef:Een paard kan alle grand prix onderdelen kunnen maar wil nog niet zeggen dat je er dan een Z/ZZ proef mee door komt er bestaat een verschil tussen trainen en een proef rijden en de puntjes op de i zetten EN zweefdraf hou toch op man onbewerkelijk is die ook niet heb je haar wel eens zien los rijden met hem nou dan loopt ie niet onbewerkelijk hoor in de draf, ze kan hem vlug maken trager maken precies waar ze hem wil het ene paard loopt heel vlug andere iets trager de ene met meer schwung dan de ander maar als je haar een uitgesrekte draf ziet rijden nou dan zie je toch duidlijk verschil in het achterbeen hoor en onbewerkelijk wil zeggen dat je er niks mee kunt en dat kan zij wel maar ja hier heb je waarschijnlijk nog nooit van gehoord en volgens mijn wil je niet het niet horen (begrijpen)
Roxie,
Missouri en ik hebben hem beide tijdens het losrijden gezien. Ik meerdere keren, Missouri ook vast wel.
Ik ben van mening dat hij een zweefdraf heeft die moeilijk bewerkbaar is. Daar kan ik wel dieper op ingaan, maar dan krijg je een discussie die op RT, WD en FA tegelijk hoort. Verder is er al heel vaak een topic geweest over PB, en daar heeft iedereen duidelijk uitgelegd wat hij/zij ervan vond. Misschien kan je de zoekfunctie gebruiken en dit terugzoeken. Dan zul je voldoende argumentatie vinden.