Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Cayenne schreef:Ze is echt mega knap! Eindelijk een merrie! Gefeliciteerd!![]()
Volgens mij gaat ze best een buffeltje worden? Idris en Blue waren volgens mij wat ranker/luxer gebouwd en hoger op de beentjes?
Sanet schreef:Zelfs mijn hart stroomt hierbij over van geluk. Wat moet dit een feest zijn voor jou. Kun je je het al een beetje beseffen?
thequeensmum schreef:Wat een leuk veulen. Maar vind je merrie echt helemaal het einde!! Wat een lieve uitstraling heeft ze. Vooral de eerste buiten foto, zo mooi!
Wat voor ras is ze? Als ik eroverheen gelezen heb, excuus.
floripori17 schreef:Wat een heerlijk kindmaar.... Er zit wel een koppie op hoor
![]()
Heel erg benieuwd hoe ze zich gaat ontwikkelen.
Wat ik mij trouwens al een tijdje af vroeg: waarom heb je vie toendertijd verkocht eigenlijk? Ik kan het mij niet herinneren en omdat dat een merrie was ben ik wel benieuwd.
Cynthia82 schreef:Dat heb ik al![]()
Het is me er eentje, echt niet normaal! Ben ik na 10 jaar wel zo goed als klaar met Fi opvoeden, kan ik opnieuw beginnen.
Zodra ik de staldeur open doe, gaat ze zonder twijfel naar buiten. Aaien moet zo hard mogelijk, vooral haar hoofd. Ze is net zo ongeduldig als haar moeder![]()
Vandaag voor het eerst een stuk over het erg gelopen naar de grotere wei. Er zit een aardig drafknopje op! Alleen gaat dat knopje altijd uit zodra je de camera pakt