Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Orange schreef:Oeh leuk toch weer een veulen bij de PRE voor volgend jaar.
Sõnador lijkt me ook een leuke! Heb je misschien ook kans op een bijzonder kleurtje.
Al denk ik dat George of Don Enamorado ook heel mooi zouden passen.
mooney schreef:Orange schreef:Oeh leuk toch weer een veulen bij de PRE voor volgend jaar.
Sõnador lijkt me ook een leuke! Heb je misschien ook kans op een bijzonder kleurtje.
Al denk ik dat George of Don Enamorado ook heel mooi zouden passen.
Sõnador heb je niets aan als je kleur wilt fokken en je merrie draagt geen pearl of crème. Hij is homozygoot pearl en pearl toont alleen in homozygote vorm (of in combinatie met creme).
Dus met een bruine/zwarte/vos merrie zonder pearl heb je 0% kans op een spectaculair kleurtje, je hebt dan wel gegarandeerd een pearl drager maar daar heb je dus vrij weinig aan als je niet zelf een hele pearl-foklijn op wil zetten.
Balko spannend!
Balko schreef:mooney schreef:Sõnador heb je niets aan als je kleur wilt fokken en je merrie draagt geen pearl of crème. Hij is homozygoot pearl en pearl toont alleen in homozygote vorm (of in combinatie met creme).
Dus met een bruine/zwarte/vos merrie zonder pearl heb je 0% kans op een spectaculair kleurtje, je hebt dan wel gegarandeerd een pearl drager maar daar heb je dus vrij weinig aan als je niet zelf een hele pearl-foklijn op wil zetten.
Balko spannend!
Gali is Valk (getest), maakt dat dan nog uit?
Al vind ik kleur niet heel belangrijk.