Ik dacht al wel dat de dierenarts nu niet kon opvoelen of checken of het veulen nog leeft. Geruststellend dat het niet persé raar is dat er eerst signalen zijn en dan later weer niet. Het is denk ik zaak dat je de bevalling op tijd ziet gebeuren zodat je erbij kan zijn. Ook voor het geval er toch iets mis is met het veulen dat dan niet meewerkt. zonder te willen doemdenken maar kan het gebeuren van Sanex haar pony niet goed uit m’n gedachten krijgen. En zelfs dan kan je er dus niet altijd wat aan redden...
Wens je in elk geval sterkte toe bij het wachten, de bevalling zal vroeg of laat toch gaan beginnen, dat is tenminste wel zeker. En hopelijk straks een lief mooi veulentje bij je merrie!
Aangezien er best veel mini ‘s op de aarde zijn, die ook allemaal geboren zijn, gaat het vaak ook goed gelukkig!
En tja...... Ze wachten altijd tot jij niet kijkt of waakt. Hier ook ervaring mee..... Mijn merrie liep onder het slaapkamerraam en kom dus steeds kijken of er al iets was. Paar slapeloze nachten en geen veulen verder heeft ze onder het openstaande saam haar veulentje gekregen. Niks gemerkt natuurlijk........