Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ineke2 schreef:Ze echt prachtig, het is dat ik geen geld heb voor een veulen erbij
Bootsiebob schreef:Ze is prachtig, net zoals haar naam
Dilan93 schreef:Ineke2 schreef:Ze echt prachtig, het is dat ik geen geld heb voor een veulen erbij
Nou idd![]()
Moet echt die loterij eens winnen.
fleurtjeuh schreef:Ik zou heel graag komen knuffelen, maar ik ben bang dat ik dan mijn vriend overhaal om het spaargeld te investeren in een half veulen..
Tenminste, als ze mij dan zou kiezen
Ik weet natuurlijk niet hoe jij net je energie zit, maar ik zou heel graag eens langskomen om je prachtige paarden te ontmoeten en dit ras te leren kennen.
miereneter schreef:O wauw, zo'n bijzonder veulen van je mooie merrie. Gefeleciteerd!
Die Bambi-op-het-ijs-foto![]()
Galeobdolon schreef:Bedankt voor je mooie tekst en foto’s voor de introductie van dit prachtige veulen. De naam had je ook niet beter kunnen kiezen!
Hopelijk zit er iemand bij de geïnteresseerd die haar lifetime match is
Siamsmeesje schreef:Ze heeft een prachtige uitstraling, en ik zou me zeker vereerd voelen als zo'n paardje ooit voor mij wil kiezen
Maar je mag voor nu heel hard roepen dat ze te koop is, want ik heb er helaas geen tijd voor (ben inderdaad alsnog gaan studeren)
Appeltje_1 schreef:Gefeliciteerd!
Ik vind het ras zo ontzettend leuk! IK hoop echt heel erg dat ik er ooit eentje zelf heb![]()
Ze is echt een pareltje
Flubberboot schreef:Oh wat heeft Muzanna er weer een plaatje van gemaakt zegGefeliciteerd!!!
jokari schreef:Is er ooit een fototopic van jouw paarden dat níet in Uitgelicht komt te staan ?![]()
Ze verdient het, klein mooi dingetje
fleurtjeuh schreef:jokari schreef:Is er ooit een fototopic van jouw paarden dat níet in Uitgelicht komt te staan ?![]()
Ze verdient het, klein mooi dingetje
Dat zat ik ook al te denken.
Niet dat ik het erg vindt, ik bedoel, deze paarden en dit ras verdient iedere kans om in de kijker gezet te worden
Eline schreef:Wat een gaaf diertje! Naast dat ze erg mooi is, vind ik het ook wel heel bijzonder om de anatomie in beweging zo duidelijk te zien![]()
Blijf je foto's plaatsen tot ze verkocht is? Ben heel benieuwd hoe deze gaat 'toverballen' als ze ouder wordt
Mieke schreef:Ze is prachtig!
Happy_Hippie schreef:Oh oh oh wat is ze prachtig en die naam past echt wel perfect bij haar!![]()
Ik weet nog wel dat dit het ras is wat ik altijd al wilde samen met een marwari (enkel mogen deze niet naar nederland zover ik weet).
Tis dat we al 2 paarden hebben en onze merrie nu ook gedekt is maar wat zou ik haar onwijs onwijs graag willen overkopen zeg![]()
De vraag is al vaak voorbij gekomen lees ik haha, ben ik een keertje welkom om te komen kijken zou ze graag eens in het echt willen zien ook je andere uiteraard?
djodjodjo schreef:Jeetje, wat een ongelofelijk mooi diertje, wát een uitstraling. Ik geniet heel hard mee van deze foto’s. Ze is echt prachtig
Qimm schreef:Oooh een plaatje, dat heeft Muzanna mooi in elkaar geknutselt!
VogeltjeM schreef:Wat een geweldig veulen met een geweldige naam!!!
nps schreef:Wauw, ze is echt prachtig en bijzonder.. van harte gefeliciteerd!
Morganlefay schreef:Gezien de oude lijnen zou ik dit veulen niet verkopen.
CairnTerrier schreef:Wat een elegant ding
JoSav schreef:Muniya Nur is een week oud. Deze foto’s zijn (merendeels?) van gisteren.
Weinig actie dit keer.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Gespot!
fleurtjeuh schreef:Oh ze is zo mooi
Op sommige foto's wordt ze zo licht door de zon dat je haar bles gewoon bijna niet meer ziet
LvdO schreef:Wat een prachtig veulen met een prachtige naam en daarbij een prachtig verhaal. een nacht droomde ik dat het nestje uit 3 reutjes en 1 teefje bestond. De volgende ochtend werd ik gebeld dat de pups geboren waren: 3 reutjes en 1 teefje. Heel erg gek, maar wel heel bijzonder!
Bootsiebob schreef:Veel leuker dan actiefoto‘s, ik vind deze bijzonder mooi haar uitstraling weergeven
Sherivey schreef:
Zoooo schattig!
Zou zo'n veulen in een C1 passen? Ik vraag dit voor een vriend
Dido2316 schreef:Oh… smelt!
Vooral die foto dat ze net aan het schudden isdie oren!
![]()
![]()
senna21 schreef:Een echte dame neemt ook af en toe een modderbad![]()
Mooi dat je zo kunt genieten van je paarden.
Morganlefay schreef:O dear het zijn weer echt Teke oren
Maddy_Paola schreef:Juist die grote oren zijn zo schattig, mijn merrie nu heeft ook van die grote flappers maar vind ik juist leuk
Spoiler:
[ [url=m/uEh5t9.jpg]Afbeelding[/url] ] niet de beste foto maar wel de duidelijkste,
en ja de trend van dr voorpluk zet zich door in dr manen en maakt t er niet beter op
rocymax schreef:Ze is prachtig, kan me voorstellen dat je heel trots op haar en de mama bent
Toffeltje schreef:Ze is echt geweldig! Ooit zou ik heel graag een teke willen, maar het lijkt mij niet eerlijk zolang mijn dochter nog jong is. Het lijkt mij zo geweldig om zo'n intense band met je paard te kunnen hebben.
LunarEclipse schreef:Ze is prachtigVeel geluk toegewenst te komende tijd.
horsii schreef:O wat een pareltje. Dat wordt vast een heerlijk endurance paard.
Plaatje zeg
fleurtjeuh schreef:Oh ze ontwikkeld zich nu al zo mooi!
Ze is zo mooi in proportie en lijkt al zo goed in dr lijf te zitten!
Echt prachtig!
pien_2010 schreef:Wat een mooi verhaal racen tegen een adelaar waardoor de vogelnamen zijn geboren. Daar hou ik van . En die zwaluw is goed zichtbaar.
Mooie foto's.
Sherivey schreef:Wat is ze mooi!
Leuk, die race met die zwaluw
horsii schreef:O wat is ze prachtig, heel goed gebouwd
hasufel schreef:Het gemak van haar beweging ook, zo mooi om te zien
Die zwaluw is leuk ja