Shakyra is een 3-jarige merrie, klein maatje, meet 1.40 en is een ontzettende knuffel, ze is gedekt door Maxolo de Mes Amis, maar het is nog even wachten op de scan of ze drachtig is.
En dan Kyra, een 1-jarige merrie, erg aanhankelijk, meet nu 1.35, en wordt dus een redelijk maat.
Mocht ik ooit nog een paard kopen (maar dat zit er niet in, heb aan deze 2 m'n handen al vol) dan wordt het zeker weten weer een Tinkertje
dobbel
Geplaatst: 25-05-04 14:42
baukje"] [quote="dobbel schreef:
ja waarom niet
krijg je veulentjes van !!!!! [/quote]
Dat is dan ook de bedoeling
Lowara
Geplaatst: 25-05-04 14:58
Ik heb een echte engelse Naam: Lowara van de Veerte Hoogte: 1.51 Kleur: 3 kleur Leeftijd: 7 jaar
Ik heb al eens een veulen van haar gehad, Fayette van de Veerte (nu van Flettie van bokt) Heb haar dit jaar weer laten dekken, veulen mag dan blijven
Hier toen Fayette nog een Fletje was:
flicka
Geplaatst: 26-05-04 21:59
Ik heb ruim 2 jaar geleden een Ierse tinker uit Ierland geïmporteerd, een zwarte merrie genaamd Whitesox. Ze is 1.54 en een echt cob-type.
Het is een lieverd en super verkeersmak. Maar wel prettig pittig om mee te rijden dus ik rijd met stang. Ik zou haar niet graag willen missen maar af en toe denk ik wel eens aan een draver, anglo-arabier of welsh-k.
Sharmila
Geplaatst: 28-05-04 13:38
Ik heb er ook eentje, geboren en getogen in Ierland Hij is nu 2 jaar in Nederland
flicka
Geplaatst: 28-05-04 19:22
Ook met verbrande neus zo te zien . Tip: hang het halster wat hoger en maak het lapje wat korter i.v.m. vrije neusgaten, dat geeft zeker met warme dagen meer lucht.
twist
Geplaatst: 03-06-04 17:02
hoi ik ben jaimy en ik heb ook een tinker 1.55m 6 jaar en helemaal gek hihi ;P ik heb hem nu zo 2 jaar en hij is helemaal tegek ik heb er alleen niet nog een tinker bij maar een kruising halflinger,kwpner maar toch ook echt bont hij is een hengst en een 3 kleur verder probeer ik even een foto van twister erop te krijgen
groet van jaimy en twister
Tinkermuts
Geplaatst: 05-06-04 20:03
Jaaa, hier nog zo'n tinkeridioot,
Chakotay, 10 jarige hengst zwartbont enorme tank geboren in Engeland
karakter, zeer braaf en lief, enorm eigenwijs bij tijd en wijlen, heerlijke knuffelkont als hem dat uitkomt, vreselijk vreetmonster, vind het heerlijk om met je op stap te gaan vooral voor de wagen.
dit is het paard wat ik mijn hele leven al zocht, stabiel vriendelijk en betrouwbaar, ben ook van plan om hem de rest van zijn leven bij me te houden.
in de toekomst: nooit meer iets anders dan een tinker, enne, als ik rijk word als ik later groot ben dan ook heel graag een prachtige zwarte shire erbij