Nexus schreef:Serieus, en als lid van het bestuur Hengstenfonds ga je zo reageren?! Lekker professioneel.
Ik vertel mijn persoonlijke ervaringen, maar zal snel mijn mond weer houden.
Succes met gelijk hebben
Wat azijn nodig? Jeetje.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
meganvr schreef:Nexus schreef:Serieus, en als lid van het bestuur Hengstenfonds ga je zo reageren?! Lekker professioneel.
Ik vertel mijn persoonlijke ervaringen, maar zal snel mijn mond weer houden.
Succes met gelijk hebben
Wat azijn nodig? Jeetje.
ruitje schreef:@Happyfjord, nogmaals excuses, ik weet zelf als pensionstalhouder hoe onwijs vervelend het is als er iets op internet staat wat uit de context word gehaald. Was echt niet zo bedoeld, zal voortaan beter op mijn woordkeuze letten.
Ik denk dat een keuring bezoeken lastig word voor maart helaas. Met de Corona denk ik? Anders gaan we dat zeker doen.
Heb je meer info over Kamillas Tord en Gull?
@Finnea, eens, voor mijn merrie geld ook dat ik op moet letten dat ze niet voor er niet meer uitkomt. Is nu prima, weet niet hoe dat ohz is maar sommige Fjorden worden dan van die duikbootjes
@Amber, stokmaat is wel een ding voor het gebruik ook. Dus inderdaad een aandachtspunt!
Nou dan zet ik Havik toch ook maar weer op de lijst haha! Fijn al die ervaringen hier!
Karant ken ik niet, ga ik ook bekijken!
ruitje schreef:Hizkia had ik gezien, evenals Kris( uit dezelfde lijn) . Weet iemand daar wat van de karakters van?
Morganlefay schreef:Om iedereen even op een ander been te zetten
https://www.google.com/search?client=fi ... +kralingen
Dit is overigens beroepsdeformatie.
Wat betreft afstammingen weet ik weinig, weet wel dat Fjorden een eigen mening hebben maar dat je goed kan sturen door duidelijk te zijn.