Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lindor92 schreef:Bij paardenfokkerij Smilda is een zwartbonte hengst aes goedgekeurd.
Prachtig dier! New Painted Bulero heet hij. Is momenteel nog 1.60 hoog maar moet nog 3 worden.
Ik heb dus 2 potentiële hengsten voor mijn merrie. Nacho en Painted.
janderegelaa schreef:Lindor92 schreef:Bij paardenfokkerij Smilda is een zwartbonte hengst aes goedgekeurd.
Prachtig dier! New Painted Bulero heet hij. Is momenteel nog 1.60 hoog maar moet nog 3 worden.
Ik heb dus 2 potentiële hengsten voor mijn merrie. Nacho en Painted.
Is hij Listed of Licensed?
Lindor92 schreef:Ik Ben bang dat deze aardig bloederig is voor mijn merrie. M'n merrie is niet sensibel, maar heeft wel genoeg power en energie. Goed karakter is wel erg belangrijk. Merrie is een draak, maar wel eerlijk.
Ik zag ook Burning color op marktplaats ter dekking staan. Volgens mij is deze nog nergens gekeurd? Hij ziet er wel leuk uit.
Jester_ schreef:Lindor92 schreef:Ik Ben bang dat deze aardig bloederig is voor mijn merrie. M'n merrie is niet sensibel, maar heeft wel genoeg power en energie. Goed karakter is wel erg belangrijk. Merrie is een draak, maar wel eerlijk.
Ik zag ook Burning color op marktplaats ter dekking staan. Volgens mij is deze nog nergens gekeurd? Hij ziet er wel leuk uit.
Is deze wel homozygoot? Anders heb je ook kans op geen bont
Lindor92 schreef:Ik Ben bang dat deze aardig bloederig is voor mijn merrie. M'n merrie is niet sensibel, maar heeft wel genoeg power en energie. Goed karakter is wel erg belangrijk. Merrie is een draak, maar wel eerlijk.
janderegelaa schreef:Lindor92 schreef:Ik Ben bang dat deze aardig bloederig is voor mijn merrie. M'n merrie is niet sensibel, maar heeft wel genoeg power en energie. Goed karakter is wel erg belangrijk. Merrie is een draak, maar wel eerlijk.
Kijk eerst eens heel goed naar zijn voorvoeten en de stand van zijn achterbenen...just saying...
Earth schreef:https://www.youtube.com/watch?v=naV0-4nsNZo
Ik vind m oprecht leuk, maat is wel een ding maar hij is wel knap. Wel opvallend in dit filmpje dat ie linksvoor een beetje vasthoud hihi.
Wat ik bij deze vooral interessant vind is alle sportprestaties in de moederlijn. En hij heeft een mooi bloederig hoofd, ook niet verkeerd.
janderegelaa schreef:Lindor92 schreef:Ik Ben bang dat deze aardig bloederig is voor mijn merrie. M'n merrie is niet sensibel, maar heeft wel genoeg power en energie. Goed karakter is wel erg belangrijk. Merrie is een draak, maar wel eerlijk.
Kijk eerst eens heel goed naar zijn voorvoeten en de stand van zijn achterbenen...just saying...
janderegelaa schreef:Earth schreef:https://www.youtube.com/watch?v=naV0-4nsNZo
Ik vind m oprecht leuk, maat is wel een ding maar hij is wel knap. Wel opvallend in dit filmpje dat ie linksvoor een beetje vasthoud hihi.
Wat ik bij deze vooral interessant vind is alle sportprestaties in de moederlijn. En hij heeft een mooi bloederig hoofd, ook niet verkeerd.
Ik vind hem ook leuk maar waar jij die sportprestaties ziet snap ik niet...Er zit in zijn hele afstamming 1 springpaard die redelijk hoog gelopen heeft. Al die basissportprestaties tellen echt niet mee. Daarnaast ook totaal geen keuringspredikaten in zijn afstamming.
En...ik ken hem natuurlijk niet maar ik weet dat Love for You ze niet altijd makkelijk geeft en Kennedy zeker niet dus en ben wel heel benieuwd naar hoe zijn karakter is en wat hij gaat vererven.
Maar goed, ik vind hem wel knap ondanks zijn maat en ik ben blij dat hij bij het AES de kans krijgt.
Earth schreef:https://www.youtube.com/watch?v=naV0-4nsNZo
Elisa2 schreef:Earth schreef:https://www.youtube.com/watch?v=naV0-4nsNZo
Hij brengt het achterbeen naar achteren ipv naar voren en onder de massa in draf, ook de stap vind ik niet geweldig. Ik vind het geen fokhengst.
Elisa2 schreef:Nee, ik zie dat hij het achterbeen eerst naar achteren richting zijn staart optrekt (hakkentrekker) hij blijft daarbij inderdaad ook hoog in het kruis. Wellicht verbeterd het nog met training (denk aan Johnson).
Ik begrijp wel qua type, kleur en afstamming dat het een aansprekend dier is voor de kleurfokkers.
Elisa2 schreef:Nee, ik zie dat hij het achterbeen eerst naar achteren richting zijn staart optrekt (hakkentrekker) hij blijft daarbij inderdaad ook hoog in het kruis. Wellicht verbeterd het nog met training (denk aan Johnson).
Ik begrijp wel qua type, kleur en afstamming dat het een aansprekend dier is voor de kleurfokkers.