Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
alleen de meeste hengsten waar ik interesse in heb dekken nog niet zoveel jaar dus veel zijn ook nog niet uitgebracht onder het zadel.
dat is echt een groot pluspunt.
Maar ik houd mijn keuze nog even stil, straks brengt het ongeluk
Dus komt er later op terug
ClauH schreef:Citaat:Maar ik houd mijn keuze nog even stil, straks brengt het ongelukDus komt er later op terug
Neeej... Dat kan niet hoor, we willen het weten
Maar inderdaad! Altijd handig om een recente hengstentopic te hebben staan. Als je zoekt in bokt geschiedenis zie je heeeeeeeele oude topics met hengsten die al lang niet meer dekken
Voor de geïnteresseerden, het verslagje staat in mijn topic: [WN-AM] [VOLG] **Nova** chases butterfly van jaarling tot showpaard
maar voor de mensen die dit topic mee aan het volgen waren voor een eigen hengsten keuze.. Ik heb er nog een paar gevonden die ik wel interessant vind om met jullie te delen (en die op het lijstje komen voor misschien ooit in de toekomst voor Nova
)
Maar ik ben er wel van overtuigd dat de hengst die ik heb gekozen een goede match is voor Nova
Emita schreef:Ik wou dat ik meerdere merries had.. Zo veel keus, maakt het extra lastig inderdaadMaar ik ben er wel van overtuigd dat de hengst die ik heb gekozen een goede match is voor Nova
( heb die terug gekocht 4jr geleden )