Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
BxB schreef:Hallo!
Er is al een lange tijd niks meer geplaatst in dit topic maar ik was aan het kijken naar de vader van mijn pony (Leun’s veld winston jr) en toen vond ik dit topic dus ik dacht ik ga er toch iets in sturen om te kijken of er nogsteeds mensen actief zijn met nakomelingen van hem![]()
Dit (zie foto’s) is Lucky, mijn 3 jarige Welsh x (oud type) new forest. Ik ben haar nu sinds een een paar weken weer aan het oppakken en ze heeft echt een top karakter. Soms wel een bokje maar dat is omdat ze het dan niet snapt en daarna gaat ze gewoon verder met wat je van haar vraagt, ze is ook echt super sociaal enz. Toen ik haar een week had kon ik al bij haar gaan zitten als ze lag, echt super lief.
Ook is ze niet snel bang voor dingen, en heeft een heel rustig karakter. Op de foto’s heeft ze nog geen bespiering en is ze eigenlijk nog een beetje te mager waardoor ze er “anders” uitziet, dit komt doordat we wormen had en dus verschillende wormkuren heeft gehad en aan het wisselen was waar ze heel veel last van had.
Kortom Lucky is een hele leuke pony en ik vroeg me af of dit karakter bij meer nakomelingen voorkwam![]()
Groetjes, Belle