Ilse, tja ze staan goed in zomervacht dus waarom scheren als het niet nodig is.., (jupi moest echt wel
die zag er niet uit hahaha!) Marsyl, nee hoor dan zou ik ook iets later komen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

die zag er niet uit hahaha!)
maar ik doe met hem geen kwaliteitsklasse (vindt ie heel stom
) Ik kom ook later, mijn eerste rubriek heeft vrije inloop tot 13 uur (dus zorg ik dat ik er tussen 11.30 en 12 ben)
maar er zitten echt best veel klasses voor mij. Denk dat als we rond 9uur daar zijn we altijd genoeg tijd hebben. Hehh altijd die spanning vooraf
Stalletje voor Jupi is alvast schoon voor vanacht
) met die lelijke jaarlingvacht vond ik haar niet echt mooi. vanmiddag wassen en dan blijft ze ook in de stal met verharde uitloop, wat ben ik blij met een donkerbruin paardje
straks samen met Nina nog even controleren of we alles hebben klaarliggen , ben altijd bang dat ik iets vergeet
, en dan ben ik er wel klaar voor

, wij moesten met Eowyn gelijk om half negen de ring in voor de kwaliteits- en bewegingsklasse, en daar werd ze eerste , zo trots op mijn kleine meisje
toen dus door naar de kampioenschappen waar ze het kampioenschap niet haalde, maar toch echt heel goed gedaan. daarna de kleurenklasse nog gedaan , haha, haar kleur is niet bijzonder
maar was toch leuk om mee te doen, goed voor Eowyn om te leren en ook voor mijn super hulp Nina