Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Helaas was hij, net als bijna alle hengsten, ineens 2-3 centimeter kleiner en ging hij er uit op stokmaat. Maar ik ben super trots op hem en heel blij met wat ik vandaag zat. Dat gaat een top sportpaard worden straks! En die paar centimeter groeit hij er echt nog wel bij, daar zit ik niet over in 

Hou je hem hengst?
verstijnen schreef:Anders ga je lekker zelf alle filmpjes terugkijken en geef je ons een mooie samenvattingWelke hengsten zijn jullie opgevallen positief- en negatief die door zijn naar de 2e bezichtiging?
yvonnepuntnl schreef:verstijnen schreef:Anders ga je lekker zelf alle filmpjes terugkijken en geef je ons een mooie samenvattingWelke hengsten zijn jullie opgevallen positief- en negatief die door zijn naar de 2e bezichtiging?![]()
yvonnepuntnl schreef:ik heb die van jou ook nog even bekeken (Lontender). Springt inderdaad fijn. Jammer dat ie maar 1.59m was. Maar die groeit vast nog genoeg!
.
En dus kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat het Lancelot-bloed toch mee heeft gespeeld in het besluit hem niet een ronde mee te nemen.