En wat fijn om te horen dat hij nu verbetering laat zien

Ik heb alleen dit topic van je gelezen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dressage_Haf schreef:Mijn eerste bericht is helaas niet te wijzigen, is niet geheel lekker geschreven.
Maar nu niks meer aan te doen, en op mijn aanvraag om hem maar gewoon helemaal te verwijderen heb ik nog geen reactie ontvangen.
Mijn topic krijgt namelijk een gehele andere wending als waarvoor ik ooit mijn verhaal kwijt wilde.
Ik heb momenteel wel genoeg stress over wat ik met hem moet, dat dit "gezeur" echt overbodig en niet nodig is.
The_Cat schreef:Dressage_Haf schreef:Mijn eerste bericht is helaas niet te wijzigen, is niet geheel lekker geschreven.
Maar nu niks meer aan te doen, en op mijn aanvraag om hem maar gewoon helemaal te verwijderen heb ik nog geen reactie ontvangen.
Mijn topic krijgt namelijk een gehele andere wending als waarvoor ik ooit mijn verhaal kwijt wilde.
Ik heb momenteel wel genoeg stress over wat ik met hem moet, dat dit "gezeur" echt overbodig en niet nodig is.
Het is gewoon zonde dat je 'de sporen er nog van kan terugzien' natuurlijk.
Ik hoop voor je wel dat er wat nuttigs uit het onderzoek komt, en dat je nog kan doen met dit paardje wat je graag wil zonder dat dit een belemmering zal worden
_Dracarys schreef:Sterkte met het veulen. Zo jong nog![]()
Ik zou ook graag het nieuwe topic willen volgen!
Monique schreef:Tja, de meeste dromen zijn bedrog. Ik vind dat je daar nu wel heel ruw uit ontwaakt wordt . Ik wens je paardje het beste toe en hoop dat je pennydroom niet geheel weg is maar dat je in ieder geval in de toekomst een gezonde haflinger krijgt waar je fijn mee kan gaan rijden.
Ailill schreef:Chapeau dames, wat laten jullie je van een barmhartige kant zien, gevoel alom
genja schreef:.
eilleen333 schreef:genja schreef:.
Jongens, ik zeg nergens dat ik geen geld heb he...
Hij heeft in 3 maanden ruim €5000 gekost, waar nu minimaal nog €1000 bij komt. Ik denk dat ik in mijn handjes mag knijpen met de lieve mensen om mij heen die mij hiermee helpen...

Furrow schreef:Maar 5000 euro zonder kliniek te bezoeken en veel onderzoeken is behoorlijk wat geld. Wat hebben ze dan allemaal gedaan?
Hopelijk haal je jou droom.