Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
chantal1"]
[quote="Gail"][quote="chantal1 schreef:Die lijst van Gail is erg mooi maar Gran Corrado een KWPN-er? Nee, ik denk het niet en de rest van de paarden, KWPNer? Hmm, kijk eens de stambomen door zou ik zeggen.
Kijk, ik gun het het KWPN van harte hoor en ik ben absoluut er niet tegen maar hoe je het ook draait of keert; in het lijstje van Gail zitten behoorlijk wat paarden met een andere bloedvoering.
chantal1 schreef:Samsam, je trekt mijn woorden uit zijn verband. Het was niet flauw of naar beneden halend bedoelt. Ik vind het hartstikke leuk voor het KWPN en vooral voor de fokker van de merrie (erg leuk juist, want hij komt uit mijn buurt).
chantal1"]
Ah ok, maar je had mij gequote vandaar dat ik er even een toelichting aan toevoeg. Maar dat gehak dat is al langer zo he, op meerdere stamboeken jammer genoeg.
[/quote]
[quote="chantal schreef:Die lijst van Gail is erg mooi maar Gran Corrado een KWPN-er? Nee, ik denk het niet en de rest van de paarden, KWPNer? Hmm, kijk eens de stambomen door zou ik zeggen.
Kijk, ik gun het het KWPN van harte hoor en ik ben absoluut er niet tegen maar hoe je het ook draait of keert; in het lijstje van Gail zitten behoorlijk wat paarden met een andere bloedvoering
joostvangestel schreef:Hallo dames, laten we dit even vriendelijk houden
Laatste vergelijking: Ik ben Nederlander, Nederlanders winnen niets dan medailles met heel snel schaatsen. Ik heb persoonlijk problemen om fatsoenlijk te schaatsen. Een paar kampioenen betekenen niet dat een heel volk iets beter kan.