Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anna42"]
[quote="sarabande schreef:Maar voor een bietenkar had het dat grote hart niet nodig, wel om over een muur heen te springen.
Missouri"]
[quote="Anna42"][quote="sarabande schreef:Maar voor een bietenkar had het dat grote hart niet nodig, wel om over een muur heen te springen.
gijsenkim schreef:Nou zeg! Gezellig hier zeg.......... vreemd he dat ik maar niks van de fokkerij wil begrijpen, al die onderlinge strijd..........
Mijn mening....... Geen goede ruiters zonder goede paarden..... en geen goede paarden zonder goede ruiters........ je kan een geweldig sportpaard hebben gefokt, maar als er zich geen geschikte ruiter voor aandient heb je er helemaal geen fluit aan........
En wat karakter betreft ben ik van mening dat een paard met minder beweging en het juiste karakter veel eerder in de top mee draait dan een paard met superdepuper bewegingen en een kl.ote karakter......... combinatie van superdepuper beweging en het juiste karakter is volgens mijn bescheiden mening dat waar elke fokker naar toe wil........ alleen altijd via andere wegen dan zn buurman!
Anna42"]
[quote="sarabande schreef:Maar voor een bietenkar had het dat grote hart niet nodig, wel om over een muur heen te springen.
Anoukie schreef:Dus als je het mij vraagt heeft Saar een groot hart, maar is er eerder iets mis met jouw hart. Die is koud, versteend en verbitterd. Reageer dat fijn op een ander af svp.
Anna42"]
[quote="sarabande schreef:Anna, het lijkt me beter dat je met je wijsheid, je vooroordelen en je geringe inzicht in de moderne fokkerij van sportpaarden, hier in ellelange monologen door jou gepresenteerd, gewoon teruggaat naar waar je bent blijven hangen, dus naar de fokkerij en het gebruik van paarden in het begin van de vorige eeuw.