Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Pipo schreef:Ja het gaat jou om een hengst die verweg er nog in zit. Maar hoe denk je dat die hengst nog invloed kan hebben op het veulen?
( zal wel een domme vraag zijn, maar ben benieuwd)
Pipo"]
Maar in PB zie ik meer Grib, dan officier?
Dus als hij al weinig invloed heeft op PB zelf, hoe wil je dan zorgen dat hij invloed heeft op je veulen?
( probeer ook maar wat te leren hoor)
[/quote]
[quote="ceasario schreef:[Hij zit niet ver weg.
Gribaldi x Ferro x Officier.
Verder zit er in Gribaldi veel goede dingen zo ook in Ferro.
Maar deze hengst heeft een moederlijn van geen KWPN basispaard.
De hengst heeft sportgenen in zijn klo..t
ceasario schreef:Pb staat je wel in de weg.
sarabande"]
[quote="ceasario schreef:Pb staat je wel in de weg.
Sjuimpje"]
Ieder zijn eigen meug,
maar ik vind dat hij nog wel meer bemerkingen heeft op exterieur dan alleen zijn stokmaat. Kans is klein (zeg nooit nooit) dat ik er ooit mee zou fokken, ook al heb ik een merrie welke maat en bot heeft en dit ook vererft.
Vorig jaar zei jij zelf trouwens nog dit over PB:
[quote="Ceasario op Hippics schreef:Citaat:Maar waarom is hij niet goedgekeurd bij het kwpn??
Heeft dit met het rontgenologische verhaal te maken?
Links achter :W
Ik had hen gepromoot maar ben afgehaakt vorig jaar.
en kleiiiiiiiiiiiiiiine voetjes.
Citaat:Hij was ook niet in Verden van de zomer dankzij links achter.
En 800 voor een AES hengst is me nog te veel.
Citaat:Citaat:ik dacht dat hij er al in de 1 bez. uit is gegaan. Heeft niks met beenwerk te maken dacht ik.
Klopt.
Het was toen op die leeftijd nog een grote pony met kleine voetjes.
Maar op de harde liep hij niet regelmatig.
chantal1 schreef:Heb je nu echt quote's van een ander forum nodig om je gelijk te behalen???
Pipo"]
[quote="Sjuimpje schreef:Spuit elf...
Citaat:Overigens vraag ik mij nog steeds af waarom iemand met PB gaat dekken, en wat deze persoon de toegevoegde waarde vind van deze hengst.
Pipo"]
...Helaas heb ik nog geen goede argumenten gezien om met deze hengst te gaan dekken. ....
[/quote]
Hmm, ik geloof dat dit niet de vraag was. De vraag was:
[quote="Marliesje schreef:Wie heeft er voor mij een mooie foto van de Gribladi-hengst Painted Black?