Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
zag die een lange tijd terug op bokt.
wat zou je graag nog weten? JessyLoockx schreef:op mijn website staan er massa's foto's http://www.yes-i.be, dekgeld is 500 euro, levend veulen garantie en stamboek papieren. Merrie kan bij mij komen te staan of hij kan naar de bokwat zou je graag nog weten?
Kabayo schreef:Keell94 schreef:De eigenaar van mijn oude bijrijdpony fokt ook Nrps, en dan voornamelijk met Du Bois,
Goldstar du bois en Cremello du Bois
Dat is mooi haha
En wat kan ik daar precies mee?
Wat verbeteren die hengsten mijn merrie?

! Mijn excuses! MissMiekjee schreef:Ik kan het niet 100% uit de berichten opmaken, maar dekt Le Ceanu (waar Demy mee rijdt op dit moment) al? Hele chique pony, braaf karakter, mooi gebouwd en echt fantastisch bewegen. Die kan de draf van je merrie zeker verbeteren, evenals de rug en de hals.
Quir schreef:MissMiekjee schreef:Ik kan het niet 100% uit de berichten opmaken, maar dekt Le Ceanu (waar Demy mee rijdt op dit moment) al? Hele chique pony, braaf karakter, mooi gebouwd en echt fantastisch bewegen. Die kan de draf van je merrie zeker verbeteren, evenals de rug en de hals.
Volgens mij hebben ze die ook uit t verrichtingsonderzoek terug getrokken. Ik dacht omdat hij niet helemaal fit was.
Ik denk dat Goldstar ook wel positief de merrie kan verbeteren. Of Mitril, maar volgens mij is die geruind.
Kabayo schreef:Op dit moment gaat de voorkeur sterk uit naar Call me mr handsome
En hij is misschien niet overbouwd, maar hij heeft wel een redelijk lang achterbeen. Alles relatief natuurlijk. Ze zijn uiteindelijk beiden prachtig.
marjolein88 schreef:Ik heb heel erg veel cremello's op stal Safina,... en ik heb er niet een gehad die sneller verbrande in de zon dan een andere kleur pony. Dus dat klopt niet helemaal wat je hierboven zegt