Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

leuk! dat er toch zoveel bokkers mee kletsen

ik moet even een keer iemand aan de mouw trekken om me te helpen haar even goed te zetten en een leuke foto te maken 

haar kont is nu hoger dan die van cara... (1.69,5m) ik blijf wel twijfelen het uitbesteden of super leuk zelf doen! ik heb igg afgesproken jan - feb ga ik bij vai bruntink langs kijken bij de hengsten en mogelijkheden kwa klaar maken! en misschien nog bij emmelie indian, rock ibiza en desperado bekijken! die wil ik nog even berichtje doen en reinie tewis en riekus veninga nog die zitten beide erg dichtbij! reinie heeft jawaika er zelf in gestopt destijds
bij hem op hengstenstation
. Haar volle zus is elite merrie. Ik zou het fijn vinden als ze ook haar predicaat mag halen. Ze is eind april uitgerekend van haar eerste veulen van impression (don schufrox ferro). Voor mij is het de eerste keer dat ik een ibop rij. Ik heb voor een ibop gekozen omdat ze zich onder het zadel opwaardeert in beweging en model. Ben benieuwd naar jullie ervaringen
Yolien_ schreef:Fanny, ik start ook in rucphen. Alleen laat ik haar wel rijden door ienamd die iets beter kan sturen, durfde het zelf niet aan haha.
Maar mijn merrie is ook al negen, dus die moet inmiddels al best wat laten zien. Ga proberen om haar nog voor die tijd l2 te starten.
Hoe oud is jouw paard en hoe goed/hoog moet ze dan lopen?
. Zal eens een foto opzoeken.
. Frisky was met 3 jaar heel compleet. Met 4 jaar leek ze een naarling. Super overbouwd en week op de rug. Nu 6 jaar is ze eindelijk weer zoals op de foto. Alleen meer volwassen en iets meer body. Ik had haar na haar 3e dus ook niet eerder voor kunnen stellen (nu vanwege haar blessure) maar ook niet vanwege haar rare model
maar alles komt goed!
ook altijd leuk om te lezen wat het keuringseizoen doet.