Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sammie schreef:Dit heeft niet perse met het KWPN te maken ....etcetera...
ponyparadijs schreef:Maar in dit geval weet je dus al vooraf dat ze voor Gelders niet voldoen?
Dan is het toch niet handig wel gelders in te schrijven
janderegelaa schreef:Het KWPN is -misschien- iets duurder maar je krijgt ook wel waar voor je geld. Geen flut kwartaal blaadje maar iedere maand een mooi magazine, vrije toegang tot de database, je hoeft geen maanden te wachten op een chipper.
De NRPS keuring is niet mijn ding. Hoe kun je een paard nu beoordelen aan een touwtje? Vrij bewegen moeten ze. Waar het NRPS buiten wat ringetjes maakt van touwtjes huurt het KWPN overal accomodaties af zodat je je paard optimaal kunt voorstellen.
Het is prima als mensen zich op hun plek voelen bij het NRPS maar zeg nooit dat het beter is dan het KWPN. Dat zijn ze simpelweg gewoon niet.
janderegelaa schreef:Het KWPN is -misschien- iets duurder maar je krijgt ook wel waar voor je geld. Geen flut kwartaal blaadje maar iedere maand een mooi magazine, vrije toegang tot de database, je hoeft geen maanden te wachten op een chipper.
Sammie schreef:Zethar is voor t kwpn zelfs te luxe bevonden en staat daarom op wacht.. Eeuwig zonde en er is verder niemand die zegt dat ze mee zouden kunnen doen met het wk dus waar je dat vandaan haalt.
Zethar was negen met z'n GP debuut.
Dees schreef:Paarden zoals die van Albert zijn gewoon goede paarden. Die zouden bij NRPS ook niet worden weggeschreven.
Albert schreef:Ik vraag me vaak af wat voor een beeld sommige mensen hebben van het Gelders paard, ik lees ook hier hele overtuigde uitspraken van mensen die ik nog nooit op enige keuring van het Gelders paard heb gezien.
[ Afbeelding ]
een van onze Gelderse merries, hoe luxe wil je het hebben????
Zethar, haar vader, liep al op zijn 8e GP en vandaag is Henkie 2e geworden met 91% op het WK jonge dressuurpaarden in Ermelo...
Albert schreef:Sammie, ze stonden voldoende in het type maar de hengst verbeterde niet genoeg en voegde te weinig toe.
Te luxe is nooit over gesproken en dat weet ik zeker want ik was aanwezig op deze keuringen.
Zoals ik straks al zei, er wordt hier veel beweerd door mensen die niet op de keuringen aanwezig zijn...
Sammie schreef:Ik vond Zethar juist zo interessant, lees dat beknopte rapport zie de foto's en denk waar hebben ze het over Verward
Ik ben er zelf niet geweest, maar van de foto's spreken er mij iig een aantal wel degelijk aan. De opmerking over tactmatiger draven.. Nou ik heb nakomelingen gezien van gepromote modehengsten die hier een puntje aan kunnen zuigen.