Delmar pedigree wordt vanaf maart betaalsite...

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 16:21

Pipo"]
[quote="Aimee schreef:
Ja, bij hem zit er niet zo vaak een wijf aan..... Haha!
-)

Wishfull thinking heet dat toch?

Of visualiseren, dat schijnt ook heel erg goed te helpen Haha!
[/quote]

Bij hem zullen beide vast niet meer helpen......
tenzij Missouri ook meedoet........ Lips are sealed

Missouri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 16:23

Aimee schreef:
tenzij Missouri ook meedoet........ Lips are sealed

Ik doe nooit ergens aan mee. Ik word er hoogstens bij betrokken... Haha! Schijnheilig

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 21:06

Hoho, ging dat nu over websites of over iets anders? Ik moet maar eens wat gaan knippen en zo.. Vrijdagmiddag op het werk, iedereen aan het chatten..

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-04 22:50

Aaaah nee he, ik heb toch niet de leuke vrijdag-middag borrel gemist???!!! Knipoog Verdrietig
Is het nog ergens terug te vinden Joost? ben wel benieuwd of het monster nog wat te melden had...... Haha!

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 13:54

Ja ik ben het eens met Rigoletto, jammer dat je voor hypomating moet gaan betalen.
Ik vond het altijd wel interessant om te weten welke lijnen er in een bepaalde combinatie waren te vinden.

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 18:36

Nog een toevoeging, het ziet er allemaal heel mooi uit, alleen je moet wel heel vaak weer opnieuw inloggen.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 18:57

CGJ12"]
Ik heb zelf ook het een en ander ingevoerd, maar de link tussen ouder-en-kind is na maanden nog steeds niet bijgewerkt..............
[/quote]

Lichtelijk ik vulde gister een merrie in en zocht op nakomelingen. En daar kwam een naam uit. Ik klikte op die naam krijg ik een compleet andere paard dan de nakomeling die bedoelt was, maar wel met dezelfde naam. Ik klik weer op moeder, krijg ik een heel andere moeder maar ook met dezelfde naam. Verward

Wat ik vervelend vond en nu nog steeds is dat er een (als je gaat zoeken) (random name) Rudolf is, verder geen info en daar onder staat Rudolf2 met als vader Uniform. En ga zo maar verder. Dat gebeurt echt bij een hoop namen. Verwijderen die hap.

[quote="ceasario schreef:

Ja, maar voor info geven ze. Want van die Demo word ik niet echt wijzer en om €40 te betalen om daar achter te komen vind ik een beetje te veel.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 19:37

DeesDeBest schreef:
[
Lichtelijk ik vulde gister een merrie in en zocht op nakomelingen. En daar kwam een naam uit. Ik klikte op die naam krijg ik een compleet andere paard dan de nakomeling die bedoelt was, maar wel met dezelfde naam. Ik klik weer op moeder, krijg ik een heel andere moeder maar ook met dezelfde naam. Verward

Wat ik vervelend vond en nu nog steeds is dat er een (als je gaat zoeken) (random name) Rudolf is, verder geen info en daar onder staat Rudolf2 met als vader Uniform. En ga zo maar verder. Dat gebeurt echt bij een hoop namen. Verwijderen die hap.

.
[/quote]

Verwijderen die hap.

Nl. Hij vroeg uit welke lijn,daar er meerdere Rudolf's zijn in de wereld.
KWPN produkten maken nog geen 3% uit van de Database.

Maar door knoeiers als jij die gewoon verwijderen ,(opruimen die hap) typisch de onkunde ,zit niemand op te wachten.
De verziekers zijn vaak gebruikers zonder voldoende technische taal kennis en inzicht in pedigree-kennis.

Excuseme

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 21:04

Dat zat er wel aan te komen, typisch staaltje internet-marketing. Je laat je site groeien en groeien en kunt dan geld verdienen, door adverteerders te lokken en geld voor gebruik te vragen. Het banketstaaf met Delmar is echter dat de gebruikers de site groot hebben gemaakt en je nu voor je geleverde diensten de rekening gepresenteerd krijgt. Maar als je even nadenkt dan ben je net wat slimmer dan Delmar en omzeil je het betalen. Ik kan straks nog steeds gratis hypomatings zien, aanvullende info stelde toch al nooit veel voor.

Wanneer moeten we voor Bokt betalen??? *LOL*

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 21:17

Excuseme schreef:
Dat zat er wel aan te komen, typisch staaltje internet-marketing. Je laat je site groeien en groeien en kunt dan geld verdienen, door adverteerders te lokken en geld voor gebruik te vragen. Het banketstaaflige met Delmar is echter dat de gebruikers de site groot hebben gemaakt en je nu voor je geleverde diensten de rekening gepresenteerd krijgt. Maar als je even nadenkt dan ben je net wat slimmer dan Delmar en omzeil je het betalen. Ik kan straks nog steeds gratis hypomatings zien, aanvullende info stelde toch al nooit veel voor.

Wanneer moeten we voor Bokt betalen??? *LOL*

Ik kan straks nog steeds gratis hypomatings zien, aanvullende info stelde toch al nooit veel voor

Daar zal niemand zich druk over maken.
nl. het is een site van gebruikers opgebouwd door een 20 tal "vrijwilligers" Knipoog over de gehele wereld en wordt verder voorzien van info en aanvulling door jouw en honderdduizend andere.
Maar word ook vernield door een aantal leeghoofden.

Uit eindelijk hebben we ons er zelf mee(vernieling). en gaat hij op termijn bij verdere vernieling uit de lucht.

Excuseme

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-04 21:47

Wordt dan de "vernieling" tegengegaan door het betaald te maken? Je kunt nog steeds deleten en toevoegen.

astridh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 08:55

Ik vind het een zeer interessante site. Ik heb vorig jaar mijn jonkie Valencia erin gezet. Laatst kwam ik er echter achter dat haar vader OOSeven er 2x in staat, 1x als OOSeven en 1x als OO Seven. De ene met ik geloof 5 nakomelingen, de andere met 2 nakomelingen. Kan je dit melden zodat het gewijzigd wordt, ik vind het niet zo netjes om in andermans pedigree te gaan rommelen.

joostvangestel

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 14:30

Daarom blijft dit moeilijk. Ik kan me best voorstellen dat de mensen van DelMar iets terug willen zien, ze zullen zich denk ik blauw betalen aan allerlei onzin.

Toch is het de vraag of dat ze dit zomaar betaalsite kunnen laten worden zonder gegarandeerde informatie. Ik kan al allerlei copyright toestanden zien. Zo is er vrolijk gelinkt naar foto's van mijn web site (was al gedaan voor ik zelf op DelMar kwam). de foto URL's van mijn web site gaan onherroepelijk veranderen op korte termijn. Dat gaat dus lastig worden, al die dooie links en niemand om ze te corrigeren Boos!

Overigens denk ik dat ze ook een "per hit" rekening zouden moeten doen. 20 cent per stamboom of zo, veel praktischer en zo kom je af van mensen die niet een grotere hoeveelheid geld op tafel willen leggen.

Maar goed, zal ik nou de concurrent van DelMar eens op gaan richten? Knipoog

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 14:36

joostvangestel schreef:
Maar goed, zal ik nou de concurrent van DelMar eens op gaan richten? Knipoog

JAAAA Joost en dan voor bokkers gratis!!!! Haha!

Adriana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-04 14:47

Het valt bij heel veel mensen verkeerd, je leest het op heel veel fora.
Zo ook op Amerikaanse en Duitse forums.
Sommigen zijn zelfs van plan sommige pedigree's eraf te halen, dat is toch zonde.
We hebben er met z'n allen heel veel tijd in gestoken en dan moeten we nu betalen.

ceasario

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 10:59

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-04 12:42

ceasario schreef:
Verwijderen die hap.

Nl. Hij vroeg uit welke lijn,daar er meerdere Rudolf's zijn in de wereld.
KWPN produkten maken nog geen 3% uit van de Database.

Maar door knoeiers als jij die gewoon verwijderen ,(opruimen die hap) typisch de onkunde ,zit niemand op te wachten.
De verziekers zijn vaak gebruikers zonder voldoende technische taal kennis en inzicht in pedigree-kennis.

Ik verwijder niks, hoor. Maar als er een rudolf staat met bv vader uniform en daar onder staat weer rudolf2 met als vader uniform, en verderhierbij wel info van de grote enz. Lijkt mij overduidelijk dat dit dezelfde rudolf is en dan kan de eigenaar die 'm 2 x heeft ingevuld eruit halen. Dat ga ik niet doen, maar ik vind 't wel zeer irritant!! Maar ik heb geen onkunde hoor met die site! Dat vind ik een beetje een verkeerde woord keuze. Ik geef gewoon aan dat ik dat vervelend vind en dat ze dat mogen verwijderen van mij en dan ga jij mij ervan beschulden dat ik onkunde heb en dat ik dat ik de boel verziek.