Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
lisch schreef:Ik zou overgens geen toto Trafalgar of total doen ook kwa maat en formaat
toot geeft ze heel regelmatig klein als dat door drukt
lisch schreef:Die heb ik gezien en ook een foto van en van het veulen ook die heeft de fokker en glock op fb... maat was prima maar niet lang gelijnd he
maar ik ken er ook genoeg kleinere nafok van.. ook uit hele grote royale merries van toot zelf en je hoort dat ook nog wel eens her en der
blijft ook een smaken kwestie gelukkig anders wil iedereen hetzelfde
welke ook erg leuk was!!! Flavio!
janderegelaa schreef:
UnlimitedS schreef:Wij hebben Trafalgar gebruikt op een heel grootramige merrie met een zeer sterk achterbeen gebruik, van Trafalgar verwachtten we dat hij de ruimte, galop, instelling en het voorkomen zou verbeteren en dat heeft heel erg goed uitgepakt.janderegelaa schreef:
Is dat jouw commentaar wat ik op de achtergrond voorbij hoor komen?
susannevdv schreef:Oeps paar dagen weg geweest en hier niet opgelet.
Desi, de volle zus van die van mij is 163 dus het kan verkeren. Waar denk je zelf aan?
Hoe zit het met de geruchten van luchtzuigen bij t.rafalgar?
Sta net Iron man te bekijken. Was eerst wat huiverig voor Tuschinski bloed, heb daar wat minder bewerkbare van meegemaakt maar ben er wel van gecharmeerd moet ik zeggen. Hij loopt goed is braaf en heeft maat. Hij was me al aangeraden. Heeft iemand een idee van het dekgeld?
ART_UMA schreef:Trafalgar scoort het slechtst van alle totilas nakomelingen met oc: 95. Toto het best met 103. Total us en governor 101.
Gekeken naar de afstammelingen filmpjes vond ik de toto's verfijnen en wat minder rustig tov de governors.
ART_UMA schreef:Trafalgar scoort het slechtst van alle totilas nakomelingen met oc: 95. Toto het best met 103. Total us en governor 101.
susannevdv schreef:Ik ben van toto bloed afgestapt. Wordt Guardian henkie of ferdeaux nu nog kiezen
DePaardenman schreef:ART_UMA schreef:Trafalgar scoort het slechtst van alle totilas nakomelingen met oc: 95. Toto het best met 103. Total us en governor 101.
Met een betrouwbaarheid van 39%!
janderegelaa schreef:ART_UMA schreef:Trafalgar scoort het slechtst van alle totilas nakomelingen met oc: 95. Toto het best met 103. Total us en governor 101.
Gekeken naar de afstammelingen filmpjes vond ik de toto's verfijnen en wat minder rustig tov de governors.
Dat komt door de Duitse moederlijn. Daar is geen score van bekend. Dat is ook de hiaat in dit fokwaardengedoe. Niet alleen in OC maar ook in sportwaarden.
janderegelaa schreef:Maar van Toto zijn al wel cijfers bekend omdat daar nakomelingen zijn geröntgend in het veulenprogramma. Van Trafalgar worden de veulens dit jaar op de röntgenfoto gezet en dan komt er een berekening uit. Die hopelijk beter uitvalt dan deze score natuurlijk. Het KWPN geeft ook aan dat de score kan veranderen naarmate er meer nakomenlingen op de foto cq DNA getest zijn.