Baby (in mij) besliste van de week dat mijn geplande afspraak met de dierenarts niet kon doorgaan, dus deze gaat gewoon volgende week door. Ik vind er nu ook geen "haast" bijzitten.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

. FleurStyn schreef:Ik hoop zo snel mogelijk een update te geven...
Echter heb ik platte rust gekregen nadat babylief gisteren even dacht om al ter wereld (33w) te komen...
Mijn vriend moet de hele week werken, dus ben ik een slachtoffer aan het zoeken om erbij te zijn.
Imker schreef:Hoe kan opvoelen nu schade toebrengen aan de vrucht? Je voelt rectaal op en komt er niet eens bij in de buurt? Je moet er ook niet in gaan lopen knijpen?
inowa schreef:Imker schreef:Hoe kan opvoelen nu schade toebrengen aan de vrucht? Je voelt rectaal op en komt er niet eens bij in de buurt? Je moet er ook niet in gaan lopen knijpen?
Opvoelen kan persgedrag oproepen en de merrie kan dus daardoor verwerpen.
Dit is alleen een hele kleine kans dat het gebeurd,meestal gaat het goed maar ik zou dat risico ook niet willen nemen.

en ik weet niet wie uit mijn vriendenkring op bokt.nl zit) mag nog eventjes blijven zitten, maar het is wel een voorbode dat de kans erin zit dat het net iets vroeger dan 40 weken ter wereld komt.

), maar hij zat met een spoedgeval, dus belt hij mij binnen een goed halfuur terug.