Desiree schreef:DatBenIkNou schreef:De Niro? Die ik ken zijn echt fijne karakters.
Tsja, Donnerhal he.
Daarom ben ik zo gek van Damon Hill.
Hier dan weer een De Niro gehad die zelfs stress had van een sprietje stro. Hoe is de merrie ts?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
NatasjavE schreef:Love_Rosie schreef:Wat valt het dan eigenlijk nog tegen hoeveel brave hengsten er zijn.
Er is niemand die zo even een rijtje opnoemt zonder naar andere stamboeken te kijken.
Diegene die ik noemde zijn gewoon KWPN.
En het is ook maar net wat je braaf vind he. Ik vind fijn voorwaarts maar niet kwalijknemend een fijne karakter eigenschap. Een ander heeft liever een flegmatieke.
Maar volgens mij nu genoemd.
Vivaldi
Johnson
Oo7
Sandreo
Douglass
Alexandro
Wilson
Rubus
Upperville(moeilijk beschikbaar)
Voice
En ik denk dat Edmundo, de palomino, ze ook heel braaf en veelzijdig zal geven.
Allemaal KWPN
DatBenIkNou schreef:Maar die markt is toch juist veel groter??
mala26 schreef:Utrecht maar dat is een ouweGameboy (v, Gribraldi) schijnt ook fijne nakomelingen te geven.
Edit en Verdi geeft fijne nakomelingen
maralyn schreef:mala26 schreef:Utrecht maar dat is een ouweGameboy (v, Gribraldi) schijnt ook fijne nakomelingen te geven.
Edit en Verdi geeft fijne nakomelingen
Utrecht heb ik persoonlijk gekend.
Prachtig en vol paard.
Gaaf karakter, stond in een manege, en hij was daar toch echt chill onder.
Vond het een heel fijn paard.
Super vriendelijk en mee werkend.
Of hij nog leeft weet ik niet.
Laatst op de praktijk een nakomeling van Utje (zn bijnaam, of de klomp omdat hij lekker colosaal was) Leek er sprekend op, en die vrouw was ook echt te spreken van het karakter van haar merrie.
Ze kende meerdere van Utje, ook echt heel fijn karakter.
Niet snel boos, relaxed, maar wel werkwillend.
Dees schreef:Wil niet heel lastig doen hoor... Maar eh....
Douglas is NRPS
Hhilde schreef:Spaanse hengst Manchego van Finca Linda, die is écht geweldig lief en makkelijk in karakter.
[ Afbeelding ]
janderegelaa schreef:Dees schreef:Wil niet heel lastig doen hoor... Maar eh....
Douglas is NRPS
Wil ook niet lastig doen maar...Douglas heeft zijn verrichtingen als 3 jarige in Adelheidsdorf gelopen. Daar werd hij 1e. Als 4 jarige naar Ierland geëxporteerd en AES gekeurd. Daarna is hij bij verschillende andere stamboeken erkend /goedgekeurd waaronder het NRPS (op 8 jarige leeftijd).
Edit: en ik denk dat zo ongeveer alles KWPN geregistreerd wordt uit hem want er staan er 526 in de database.
Desiree schreef:Maar willen de mensen nu een fijn paard of willen ze een paard met status en capaciteiten? Weten ze van zichzelf wel wat ze aan kunnen en waar ze het fijnst mee kunnen rijden?
.