_Zsazsa_ schreef:Berlin fokt ze groot, maar wel wat traag soms. Dan is zijn zoon zurich een beter idee. Arezzo, diarado etc fokken regelmatig klein.
Wij hadden ook een lupicor merrie. Daar een Odermus R uit gefokt, een grote zwarte hengst en heel braaf. Terwijl Odermus en de merrie pittig waren. Ook een Van Gogh eruit gefokt. Grote bruine aparte merrie, kijk daar eens na
Die geeft maat en goed karakter en beweging. Ook zirocco Blue kan je naar kijken. Hebben we 3 grote ruige Nakomelingen van uit Normale merries.
Biancalaylo het is zelf al een merrie die veel bloed voert, dus of je er een echt fijner grover paard van krijgt denk ik niet. Daarnaast wil ik graag toch een kwpner fokken.
Zsazsa/abercrombie: Van Gogh zou ook nog kunnen inderdaad
Alleen heb ik een aantal keer een niet zo mooi veulen gezien van van Gogh dus dat spreekt me dan minder aan.
Hij gaat het wel steeds beter doen!
Misschien wel een goed idee voor de toekomst als ik een beetje weet wat de merrie door fokt. Er zijn wel meerdere bekende goede Lupicor van Gogh combinaties. Dankjewel! Ik was hem al wel weer een beetje vergeten, maar het is echt wel een bewezen combinatie!
Ikheetesmee: vind zirocco blue zelf ook wel heel gaaf, maar toch werd het me afgeraden vanwege de heetheid van de nakomelingen
Tangelo zal ik eens naar kijken of die vergroot of niet