Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gomir schreef:De informatie op internet is nog weleens gekleurd stephanyDie dient meestal om een hengst te promoten.
Ik heb trouwens ook gezegd dat het vaak goede paarden zijn met veel talent(of iets in die strekking), maar dat ze vaak voor de gemiddelde ruiter niet te rijden zijn
Sall schreef:Je moet als ruiter heel kundig en heeeeel veel geduld hebben, paarden zijn slim, maar jij moet nog slimmer zijn.
ze zegt ook, een kundigere ruiter had al veel meer met die merrie kunnen bereiken (en dan is zij zeker geen slechte ruiter).
Stephany"]
[quote="Sall schreef:Je moet als ruiter heel kundig en heeeeel veel geduld hebben, paarden zijn slim, maar jij moet nog slimmer zijn.
ze zegt ook, een kundigere ruiter had al veel meer met die merrie kunnen bereiken (en dan is zij zeker geen slechte ruiter).
Himyar"]
[quote="Stephany"][quote="Sall schreef:Je moet als ruiter heel kundig en heeeeel veel geduld hebben, paarden zijn slim, maar jij moet nog slimmer zijn.
Sall"]
[quote="Himyar"][quote="Stephany"]
[quote="Sall schreef:Je moet als ruiter heel kundig en heeeeel veel geduld hebben, paarden zijn slim, maar jij moet nog slimmer zijn.
stephany schreef:Fijn eindelijk eens een goed berichtje! Ik vind het ook vreemd hoor, zowel mbt Jacardo als Elcaro staan (volgens informatie op internet) positieve eigenschappen vermeld, maar ik lees hier (deze topic) bijna alleen maar negatieve zaken mbt de nakomelingen van beide "heren'"!
gomir"]
[quote="stephany schreef:Fijn eindelijk eens een goed berichtje! Ik vind het ook vreemd hoor, zowel mbt Jacardo als Elcaro staan (volgens informatie op internet) positieve eigenschappen vermeld, maar ik lees hier (deze topic) bijna alleen maar negatieve zaken mbt de nakomelingen van beide "heren'"!